ده‌ها ساعت دوره آموزشی برای هزاران نفر از معلمان، موسسان و کارشناسان حوزه غیردولتی برگزار شد

تهران (پانا) - با توجه به شیوع کرونا و شرایط ویژه امور آموزشی، اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی اقدام به برگزاری دوره آموزشی 12 ساعته  یادگیری معکوس برای معلمان مدارس غیردولتی 5 استان کشور کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ده‌ها ساعت دوره آموزشی برای هزاران نفر از معلمان، موسسان و کارشناسان حوزه غیردولتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، دوره آموزشی یادگیری معکوس برای 25 هزار نفر از معلمان مدارس غیردولتی استان‌های ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و دوره آموزشی قوانین و مقررات مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ویژه موسسان مدارس و کارشناسان حوزه غیردولتی استان‌ها نیز هم اکنون از طریق سامانه ی LTMS در دسترس متقاضیان قرار دارد.

لازم به توضیح است که یادگیری معکوس؛ یک تحول جدید آموزشی است و تمام معلمانی که در سراسر جهان از روش یادگیری معکوس استفاده می‌کنند آن را تحولی شگرف در شیوه‌های آموزشی می‌دانند که ضمن کم کردن از زمان آموزش، برآیند و نتیجه بهتری دارد. به بیان ساده یعنی در خانه، ویدیوهای آموزشی و یا سخنرانی یا تدریس معلم را تماشا کنید و در کلاس با حضور معلم تکلیف و تمرین را انجام دهید. یا به عبارتی دیگر در سیستم فعلی و رایج، معلم در کلاس آموزش میدهد ‌و دانش‌آموز در خانه تمرین می‌کند و تکالیفش را انجام می‌دهد. اما در یادگیری معکوس، این فرآیند برعکس شده است یعنی دانش‌آموز فیلم تدریس معلم را در خانه می بیند و فردا در کلاس و با نظارت معلم تکالیف مربوطه را انجام می دهد.

همچنین در دوره آموزشی 16 ساعته قوانین و مقررات که بصورت رایگان برگزار می‌شود، زمینه آشنایی کامل مخاطبان با قوانین و مقررات مختلف ناظر و حاکم بر امور مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که از سوی نهادهای مختلف دولتی لازم‌الاجرا شده را فراهم می‌کند. لذا با افزایش آگاهی افراد از قوانین و مقررات، بسیاری از ریسک­‌های احتمالی در جریان کار، کاهش پیدا کرده و تمامی وظایف در چارچوب قانون قرار می­‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار