درخواست برای فرزندان مدافعان سلامت در مدارس خاص

کاشمر(پانا)- رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر با توجه به شیوع آنفلوآنزا همراه ویروس کرونا در فصل پاییز ‏و بازگشایی مدارس، خواستار ثبت نام فرزندان دانش آموز مدافعان سلامت در مدارس خاص شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
درخواست برای فرزندان مدافعان سلامت در مدارس خاص

محمدجواد یزدانی رئیس بیمارستان ویژه بیماران کرونایی کاشمر، در جلسه شورای آموزش وپرورش با اعلام اینکه در فصل پاییز علاوه بر ویروس کرونا با آنفولانزای فصلی هم درگیر هستیم و وظیفه کادر پزشکی مشکل تر می شود، گفت: امیدواریم مسئولین آموزش وپرورش با کادر درمانی کرونا همکاری کرده و زمینه تحصیل فرزندان مدافعان سلامت را در مدارس خاص فراهم کنند تا آنان دغدغه درس فرزندانشان را نداشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 6 ماه است به صورت شبانه روزی درگیر بوده و با پیگیری و اطلاع رسانی که داشته ایم مانع از قرار گرفتن شهرستان در وضعیت بحرانی شده ایم و انتظار داریم همشهریان عزیز در زندگی و فعالیت های روزمره با به‌کاربستن موارد ایمنی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

یزدانی گفت: در شرایطی هستیم که مردم احساس می کنند وقتی وضعیت سفید شد، دیگر مشکلی وجود ندارد و ماسک و دیگر پیشگیری‌ها را کنار می گذارند و بدون ملاحظه در جلسات و اجتماعات حضور یافته و موجب می شوند که در مدت کوتاهی مجدد وضعیت قرمز شود. مردم باید بدانند هنوز درمان کرونا کشف نشده و اعلام وضعیت سفید در صورتی ادامه خواهد داشت که موارد پیشگیری و بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار