جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن یاران باوفایش ،جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور امام جمعه،معاون سیاسی ، انتظامی فرماندار ،مسئولین ارگانها و نهادها و اصحاب رسانه و نظارت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان درسالن جلسات فرمانداری اسلامشهربرگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در اسلامشهر

در این جلسه علیرضا جعفری معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری اسلامشهر در سخنانی با بررسی وقایع سال 1360اظهار کرد :هر کدام از وقایع در سال شصت می توانست نظام را نابود کند ،لیکن با عنایت خداوند متعال و رهبری امام راحل نظام جمهوری اسلامی به مسیر خود ادامه داد و ضرورت دارد حوادث آن سال در دوران فعلی برای جوانان باز خوانی شود.

در ادامه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به آیات کتاب الهی بیان کرد:خداوند متعال بر شناسایی دشمنان توسط مسلمانان تأکید نموده است.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از ششم تا دوازدهم تیر به جهت وقایعی از جمله ، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ۱۳۶۰ توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو نفر از یاران با وفایش، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیرماه سال شصت وشش ، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ و گرامی داشت هفته قوه قضائیه است.

حجت الاسلام نوروزی افزود: اکنون نیز در ایالات متحده با توجه به قتل سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس و تظاهرات مردمی ،حقوق بشردر این کشور نقض شده و چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر بر همگان مشخص شد.

درادامه این جلسه مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان اسلامشهر به تشریح برنامه های خود در رابطه با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و با توجه به شرایط کرونا ویروس پرداختند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار