جذب بیش از 10 میلیارد تومان تعهد خیرین مدرسه سازخراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- بیش از 10 میلیارد تومان تعهد خیرین مدرسه سازخراسان جنوبی درسه ماهه اخیر جذب شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از 10 میلیارد تومان تعهد خیرین مدرسه سازخراسان جنوبی

محمود چاوشان صبح امروز در برنامه صبحانه سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: در سه ماهه اخیر بیش از 10 میلیارد تومان تعهد خیرین مدرسه ساز جذب شده که هم اکنون در بیش از ۱۵۰ پروژه در حال هزینه کرد است.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت سیستم گرمایش مدارس استان، گفت: در بحث گرمایش به زودی شاهد حذف سیستم های گرمایش غیر استاندارد در سطح استان خواهیم بود که امیدوارم تا مهر ماه سال جاری این مهم محقق شود.

چاوشان بیان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید بیش از ۹۱ پروژه آماده بهره برداری خواهد بود که با تکمیل این پروژه ها بیش از 200 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود.

او، گفت: اکثر این پروژه ها با مشارکت خیرین بوده و شاهد رد پای این عزیزان نیک اندیش در ساخت پروژه های آموزشی خراسان جنوبی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در پایان از کلیه هم استانی های عزیز درخواست کرد در طرح آجر به آجر مشارکت کنند و افزود: امیدوارم با مشارکت خیرین مدرسه ساز شاهد رفع نیاز به فضای آموزشی به خصوص در سایت های مسکن مهر و شهرک های اقماری باشیم و استانداردهای آموزشی لازم در این زمینه را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار