پس از تجربه اجراهای موفق در ایران و استرالیا

نسخه سال ۹۹ «کافه پولشری» به صحنه می‌رود

تهران (پانا) - نمایش «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه‌نژاد به زودی و پس از پایان تعطیلی سالن‌های نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. 

کد مطلب: ۱۰۹۱۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نسخه سال ۹۹ «کافه پولشری» به صحنه می‌رود

پبه گزارش روابط عمومی نمایش، «کافه پولشری» که پیش از این ظرف سال‌های ۹۶ (مجموعه تئاترشهر) و ۹۷ (پردیس تئاتر شهرزاد)، (خانه موزه استاد انتظامی) سه دوره اجرای موفق را تجربه کرد، در نتیجه نظرسنجی صورت گرفته و رای بالای مخاطبان سالن تئاتر شهرزاد از سوی مدیریت هنری مجموعه بار دیگر به اجرا دعوت شده است. به این ترتیب برای دومین سال است که «کافه پولشری» به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین اجراهای این سالن تئاتری میزبان تماشاگران می‌شود. تا کنون حدود ۸۰۰۰ نفر به تماشای نمایش نشسته‌اند.
علاوه بر ایران، این نمایش در سال ۹۸ نیز تور اجرای کشور استرالیا را با موفقیت پشت سر گذاشت و استقبال تماشاگران شهرهای «بریزبین»، «ادلاید»، «ملبورن» و «سیدنی» موجب شد گروه هر بار در نوبت فوق‌العاده نیز از مخاطبان ایرانی و خارجی خود میزبانی کند.
در «کافه پولشری» ماجرای زنی روایت می‌شود که به تنهایی مدیریت یک کافه را برعهده دارد و همزمان خاطرات و فراز و فرودهای زندگی‌اش را با تماشاگر به اشتراک می‌گذارد.
الهام پاو‌‌ه‌نژاد در این نمایش علاوه بر کارگردانی، به ایفای نقش نیز می‌پردازد. نویسنده نمایشنامه آلن وتز و مترجم متن اصغر نوری است.
همچنین نورالدین حیدری ماهر بعنوان «مجری طرح»، رها شیرازی «دستیار کارگردان»، گلناز گلشن «طراح لباس»، سارا اسکندری «طراح گریم» و علی بوستان «انتخاب موسیقی» در این پروژه با الهام پاوه‌نژاد همراهی می‌کنند.
اخبار تکمیلی درباره تاریخ و زمان دقیق آغاز اجراها متعاقبا اعلام می‎‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار