کسب مقام برتر کشوری توسط انجمن هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر

بوشهر(پانا)- انجمن اولیاء و مربیان هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، مقام برتر کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام برتر کشوری توسط انجمن هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه بوشهر با اعلام این خبر بیان کرد: با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد کشوری، انجمن اولیاء و مربیان هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه بوشهر رتبه ممتاز کشوری در این حوزه را کسب کردند.

مریم بوریایی گفت: در هرسال تحصیلی شورای نظارت و ارزیابی انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش به منظور شناسایی و تقدیر از مدارس استان، فعالیت ها و اقدامات و ابتکارات آموزشی و پرورشی انجام شده در یک سال تحصیلی مدارس را بر اساس شاخص های دفتر کل انجمن در سه سطح مقام شهرستانی استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار می دهد.

وی افزود: ارائه برنامه های آموزشی، راهنمای مشاوره ای به دانش آموزان و خانواده ها در طول دوران تحصیل و توسعه همکاری والدین با هنرستان در زمینه های مختلف از معیارهای این انتخاب بوده است.

بوریایی اظهار کرد: 13 انجمن اولیاء و مربیان مدارس استان بوشهر موفق به کسب این مقام شدند که انجمن هنرستان فاطمیه بوشهر نیز در بین این مدارس وجود دارد.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ادامه داد: 5 مدرسه ابتدائی، 3 مدرسه در مقطع متوسطه اول، 3 مدرسه متوسطه دوم و 2 هنرستان از استان بوشهر حائز این رتبه کشوری شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار