ارومیه، میزبان اولین مدرسه فوتبال وابسته به تیم استقلال تهران

ارومیه(پانا) - مدیرعامل نمایندگی مدرسه فوتبال استقلال تهران در ارومیه عنوان کرد مجوز اولین مدرسه فوتبال باشگاه استقلال با مکاتبه‌های صورت گرفته برای معرفی استعدادهای فوتبال ارومیه دریافت شده و به زودی دوره‌ های آموزش و استعدادیابی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه، میزبان اولین مدرسه فوتبال وابسته به تیم استقلال تهران

به گزارش روابط عمومی مدرسه فوتبال استقلال تهران در ارومیه، سالار قدسیا افزود: تابستان امسال، تیم‌های پایه و بزرگسالان استقلال برای برگزاری دیدارهای دوستانه به ارومیه سفر می‌کنند و همزمان افتتاحیه رسمی مدرسه فوتبال با حضور مدیرعامل تیم استقلال و مربیان تیم‌های پایه این باشگاه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنا داریم یک تیم در رده‌های پایه لیگ‌های استانی و لیگ اول فوتبال استان آذربایجان غربی معرفی کنیم و در آینده با کسب نتایج لازم، جواز حضور در لیگ‌های سطح بالای فوتبال کشور را به دست آوریم که از این طریق استعدادهای فوتبال ارومیه بیش از پیش به فوتبال ایران معرفی می‌شود.

کیومرث پورایراندوست رییس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این باره گفت: مجوز فعالیت این مدرسه برای ۶ ماه به‌عنوان نماینده مدرسه فوتبال باشگاه استقلال دریافت شده و هیات فوتبال به‌عنوان متولی این حوزه تلقی می‌شود.

فوتبال ارومیه، هم‌اکنون یک نماینده در لیگ دسته یک فوتبال ایران دارد که این تیم یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود.

اوایل دهه ۷۰ شمسی، پاکدیس ارومیه در سطح نخست فوتبال ایران حضور داشت و در آن سال‌ها موفق شد برابر استقلال تهران به تساوی دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار