بهارلو: 800 واحدآموزشی فرسوده در شهر تهران داریم

تهران (پانا) - محسن بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران در نشست با مدیرعامل و بازرسین ستادمرکزی معاینه فنی ساختمان کشور از وجود 800 واحدآموزشی فرسوده در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: 800 واحدآموزشی فرسوده در شهر تهران داریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نشست مدیرعامل ستادمرکزی معاینه فنی ساختمان کشور و معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

محسن بهارلو در این جلسه با اشاره به فرسودگی فضاهای آموزشی شهر تهران و وجود 800 واحدآموزشی فرسوده در تهران اظهار کرد: با مشکل سرانه فضای آموزشی در شهر تهران روبرو هستیم و این سرانه نسبت به استاندارد کشوری 6/1 کمتر است. یعنی با حدود 160 هکتار کمبود فضای آموزشی در شهر تهران مواجه هستیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران بر ارتقای وضعیت موجود و پیگیری حوزه سلامت و نگه داشت ساختمان های آموزشی و مدارس تاکید کرد.

فرنام خجسته فر، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور نیز وزارت آموزش و پرورش را وزارت خانه ای زیربنایی قلمداد کرد که طی سال های گذشته ساختمان های آموزشی در حوادث قهریه دچار خسارت های زیادی شده است و باید با توجه به تحصیل نسل آینده ساز کشور توجه ویژه ای نسبت به این مراکز اعمال شود.

وی افزود: کار ما میدانی و عملیاتی است و برنامه های خود را در صیانت از مراکز آموزشی در چهار حوزه برق، مکانیک؛ سازه و معماری دنبال می کنیم.

در ادامه این نشست کارشناسان و بازرسین ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان از فضاها و قسمت های مختلف تاسیساتی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بازدید کردند و به بررسی و تست سازه ها و قسمت های تاسیساتی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار