مادران به عنوان محور خانواده، نشانه و هدف دشمنان است

بجنورد (پانا) -نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خانواده و مادران را به‌عنوان محور خانواده، نشانه و هدف دشمن دانست و خاطرنشان کرد به گفته اینان، خانواده در نظام اسلامی نهاد مقدسی است و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده دشمنان از خانواده‌های در چارچوب دین می‌ترسند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مادران به عنوان محور خانواده، نشانه و هدف دشمنان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به آغاز دهه کرامت از ابتدای ذی القعده اظهار کرد: آغاز ماه ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و همچنین 11 ذی‌القعده نیز سالروز ولادت امام رضا است که این ایام به نام دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه افزود: دشمنان جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و انقلاب، زنان، دختران و مادران جامعه را مورد هدف نفوذ خود قرار داده‌اند تا این نهاد و افراد مقدس و مهم در جامعه را فاقد ارزش‌های انسانی کنند.

وی با اشاره به برخی احادیث در فضیلت دختران افزود: دختران و زنان در جامعه با عفت، حیا و حجاب را رعایت کنند، زیرا این افراد در زمره فرشتگان قرار می‌گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ادامه داد: دختران و زنان با رفتارهای متین و باوقار باید از چشم‌های مسموم دوری کنند و متانت و وقار خود را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه کرامت از جمله بزرگ‌ترین ارزش‌های اعطایی خداوند به انسان است، تصریح کرد: ائمه معصوم خاندان اهل‌بیت نیز کریم‌ترین افراد در تمامی زمان‌ها هستند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با یادآوری نام‌گذاری روز دختر در سالروز ولادت حضرت معصومه گفت: دختران و زنان ما در جامعه الگوی حضرت معصومه را باید برای خود داشته باشند.

وی در ادامه خطاب به شهرداران خراسان شمالی نیز گفت: ورزش معروف است و شهرداران و مسئولان شهری باید محل مخصوصی را ویژه ورزش بانوان با رعایت شرایط حجاب و حیا آماده کنند تا با فراهم بودن امکانات بتوانند ورزش مناسب را انجام دهند.

خطیب جمعه بجنورد افزود: ورزش‌هایی همچون دوچرخه‌سواری برای بانوان نیازمند محل مناسب است تا از نگاه و منظر نامحرمان به دور باشند و غیرت مردان نیز نباید اجازه دهد تا دختران برابر نگاه‌های مسموم برخی افراد در جامعه باشند.

وی در انتها با اشاره به سفر وزیر آموزش‌وپرورش به خراسان شمالی طی روزهای گذشته گفت: با اعلام وزیر، ۲۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند، اما این اقدام باید به عدالت باشد و در مسیر اجرای این طرح همگان دیده شوند تا حق‌التدریسی‌ها به‌حقشان برسند و توجه به نورچشمی‌ها نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار