آغاز پذیرش دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شاهد از فردا

تهران (پانا) - پذیرش دانشجویان شاهد در خوابگاه‌های دانشجویی از فردا آغاز می‌شود و دانشجویان دارای شرایط عمومی حضور در محیط‌های دانشگاه و خوابگاه می‌توانند تا پنجم تیر ماه درخواست خود را به دانشکده ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پذیرش دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شاهد از فردا

بنا بر اعلام دانشگاه شاهد، دانشجویانی که شرایط استفاده از خوابگاه برای ترم تابستانی را دارند از فردا شنبه ۳۱ خرداد می‌توانند در واحدهای خوابگاهی اسکان یابند.

بر این اساس دانشجویان کارشناسی ارشد نیم سال چهارم به بعد، دارای پروپوزال مصوب منوط به ضرورت انجام حضوری پایان نامه در دانشگاه با تایید و نظارت استاد راهنما و دانشکده و تایید مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی و همچنین دانشجویان دکتری تخصصی دارای پروپوزال مصوب، منوط به ضرورت انجام حضوری پایان نامه در دانشگاه با تایید استاد راهنما، نظارت دانشکده و تایید مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی (با ارائه دلایل و مستندات متقن) می توانند از خوابگاه های دانشگاه شاهد استفاده کنند.

همچنین دانشجویان دکتری تخصصی متقاضی شرکت در آزمون جامع در صورت اخذ آزمون جامع در نیم سال به شرط تایید استاد راهنما، تایید دانشکده و تعیین زمان آزمون جامع حداکثر به مدت ۴ روز (۱ روز قبل از آزمون جامع، ۲ روز برای آزمون، ۱ روز بعد آزمون) در تیرماه یا شهریورماه و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی متقاضی دفاع پروپوزال، حداکثر به مدت ۴ روز (۲ روز قبل از دفاع، ۱روز دفاع، ۱ روز بعد از دفاع) در تیرماه یا شهریورماه مشروط به تایید شرایطی می توانند از خوابگاه ها استفاده کنند.

بر این اساس، دانشجویان دکتری تخصصی که آزمون جامع خود را گذرانده و کارشناسی ارشد باید همه درس های آموزشی و سمینار خود را گذرانده باشند و با تایید استاد راهنما، دانشکده، مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی جلسه دفاع آن ها برنامه ریزی شده باشد نیز حائر استفاده از خوابگاه هستند.

بدیهی است کلیه تقاضاها برای اقامت در خوابگاه، در کارگروه تشکیل شده توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی شده و در صورت داشتن شرایط به تشخیص کارگروه مذکور، مجوز لازم صادر خواهد شد.

دانشگاه شاهد همچنین اعلام کرد که شرایط عمومی حضور دانشجویان در محیط های دانشگاه و خوابگاه، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی متعاقبا اعلام خواهد شد و دانشجویان دارای شرایط عمومی حضور دانشجویان در محیط های دانشگاه و خوابگاه تا پنجم تیر ماه درخواست خود را به دانشکده ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار