موفقیت دانش آموزان گناباد در مسابقات استانی قرآن و عترت

گناباد (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی گناباد در جلسه کمیته توسعه مدیریت از‍ ‍ درخشش دانش آموزان گنابادی با کسب ۴۴ رتبه ممتاز و عالی در مسابقات قرآن،عترت و نماز خراسان رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دانش آموزان گناباد در مسابقات استانی  قرآن و عترت

مجید فدوی ضمن اعلام این خبر و تشکر از برنامه ریزی مدون و همت کارشناسان حوزه پرورشی بیان کرد: امسال توجه ویژه ای کارشناسی قرآن و نماز و دارالقرآن های شهید دوستدار و الزهرا به برگزاری مسابقات آموزشگاهی و منطقه ای داشتند.

وی افزود: در این دوره از رقابتها بر طبق سهیمیه اعلامی 60 نفر از دانش آموزان نخبه قرآنی گناباد در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، مداحی، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد حدود 75درصد دارای کسب مقام ممتاز و عالی شده اند.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان و خانواده های گرامی آنان، از تلاش مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی و نیز همکاران ستادی قدردانی کرد.

مصطفی حکیم زاده کارشناس فرهنگی و هنری، قرآنی گفت: با برنامه ریزی منسجم در سال تحصیلی و البته فعالیت در فضای مجازی دبیران قرانی شاهد این موفقیت بزرگ بودیم.

حسین جمال از رابطین قرآنی گناباد در مدارس ضمن بیان اینکه در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به رشد 98 درصدی در کسب رتبه نسبت به سال قبل نائل شدیم اظهار کرد: برنامه ویژه حفظ جزء 30 بصورت جدی در دستور کار است و امیدواریم آثار و برکات مانوس شدن دانش آموزان با قرآن و اهل بیت (ع) را بیش از پیش در فضای مدارس شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار