به بهره برداری رسیدن آموزشگاه 12 کلاسه در بیرجندتا دهه فجر

بیرجند(پانا)- مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبرداد مدرسه۱۲ کلاسه مهرشهر بیرجند تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌‍ رسد. 

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به بهره برداری رسیدن آموزشگاه 12 کلاسه در بیرجندتا دهه فجر

محمود چاوشان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساخت پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه در مهرشهر بیرجند از اسفندماه ۹۷ آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و ۶۰۰ متر مربع هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از تعهد ۱۲ میلیارد ریالی خیر مدرسه ساز برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: خیر نیک اندیش «کاظم قلم چی» واقف و متولی بنیاد علمی و آموزشی قلم چی(وقف عام) برای تکمیل این مدرسه ۱۲ کلاسه از مدارس نیمه تمام بیرجند متعهد شده است.

چاوشان با بیان اینکه در مجموع اعتبار این پروژه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: تاکنون برای ساخت این مدرسه مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی هزینه شده است.

او، با تاکید بر اینکه با اتمام این مدرسه ۳۶۰ دانش آموز متوسطه اول از نعمت مدرسه استاندارد برخوردار می شوند، ادامه داد: همچنین در این طرح آموزشی،احداث اماکنی همچون نمازخانه، سالن چند منظوره، آزمایشگاه علوم و آزمایشگاه عمومی، کارگاه کار و فناوری، کارگاه کامپیوتر و کتابخانه جانمایی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این مدرسه ۱۲ کلاسه در مهرشهر بیرجند برای دهه فجر سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار