ایستگاه‌های ورزش همگانی اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل (پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل اعلام کرد با همکاری شهرداری اردبیل، تعداد ایستگاه‌های ورزشی افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه‌های ورزش همگانی اردبیل افزایش می‌یابد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی در پارک معلم اردبیل گفت: آماده تجهیز۲۳ ایستگاه ورزش همگانی در شهرستان اردبیل هستیم.

او افزود: هم اکنون با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ورزش‌های صبحگاهی در پارک‌ها آغاز شده که در ۹ ایستگاه ورزشی انجام می‌پذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: یکی از وظایف مهم اداره کل ورزش و جوانان استان، اجرای برنامه‌ها خصوصا ورزش همگانی در تمام شهرستان‌ها است که تاکید مقام عالی وزارت نیز بر این موضوع است.

انوشیروانی بیان کرد: ما به دنبال برنامه‌های عملیاتی‌تر در حوزه ورزش همگانی هستیم و با یاری خدا بعد از کنترل بیماری کرونا برنامه‌های ویژه و مدونی خواهیم داشت.

او گفت: در آینده‌ای نزدیک و با کنترل ویروس کرونا برنامه‌های متنوعی در مجتمع شورابیل مانند همایش‌های پیاده روی با خانواده برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌هایی که در مرکز استان اجرا می‌شود همزمان و موازی با آن در تمامی شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود گفت: تلاش ما این است که ورزش به جایگاه اصلی خود در دل خانواده‌ها دست یابد و شاهد آن باشیم که هر فرد یک ورزشکار و ورزش دوست باشد و افراد خانواده یکدیگر را به ورزش تشویق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار