افشاگری، ترامپ و بولتون را به جان هم انداخت

تهران (پانا) - بعد از افشاگری مشاور سابق ترامپ که وی از رئیس‌جمهوری چین برای پیروزی در انتخابات کمک خواسته است، ترامپ به جان بولتون حمله کرد و او را احمقی ملال‌آور و بی‌کفایت خواند که فقط خواهان جنگ است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افشاگری، ترامپ و بولتون را به جان هم انداخت

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در واکنش به انتشار کتاب افشاگرانه جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، درباره وی در حساب توییتر خود نوشت: «کتاب «بسیار خسته کننده» جان بولتون دیوانه از دروغ و داستان‌های دروغ ساخته شده است. همه چیز درباره من خوب گفته شده بود تا روزی که من او را اخراج کردم. یک احمق ملال آور و بدخلق که فقط خواهان جنگ بود. او هرگز سرنخی پیدا نکرده است!»

ترامپ در یک توییت دیگر نوشت: «رئیس جمهور بوش نیز او را اخراج کرد. بولتون بی کفایت است!»

این اظهارات ترامپ در واکنش به خبر روز گذشته واشنگتن‌پست است که نوشت براساس بخش‌‌هایی از کتاب بولتون، ترامپ در دیداری که سال گذشته با رئیس‌جمهوری چین داشته از او خواسته به او برای پیروزی در انتخابات کمک کند. دونالد ترامپ، از شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهوری چین خواسته به کارزار او برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ کمک کند. روزنامه واشنگتن‌پست نوشته جان بولتون، مشاور امنیت ملی اخراج‌شده کاخ سفید در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود این ادعا را مطرح کرده است. طبق ادعای بولتون، ترامپ این اظهارات را در دیدار دوجانبه‌ای که ژوئن سال ۲۰۱۹ در حاشیه نشست گروه ۲۰ با رئیس‌جمهور چین داشته مطرح کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار