برگزاری جلسه پروژه مهرمنطقه ۱۲ با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا)- عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد پروژه مهر منطقه12 بر فاصله گرفتن از تک ساحتی بودن بر مبنای سند تحول در آموزش و پرورش از تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پروژه مهرمنطقه ۱۲ با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و هیئت همراه ضمن حضور در جلسه ستاد پروژه مهر منطقه12 گفت: پروژه مهر 99 شهر تهران زودتر از ابلاغ وزرات متبوع اتفاق افتاده و جدول انتظارات وزیر آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای به مناطق ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12 تهران؛ عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و هیئت همراه، ضمن حضور در جلسه ستاد پروژه مهر منطقه12 گفت: پروژه مهر 99 شهر تهران زودتر از ابلاغ وزرات متبوع اتفاق افتاده و جدول انتظارات وزیر آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای به مناطق ابلاغ شده است.

وی افزود: مسایلی که نیاز به بررسی دارد پیگیری شود. تفویض منطقه ای کارگشا است و مدیران آموزش مجازی و فعالیت نیروها در شبکه آموزش دانش آموزی "شاد" را با جدیت پیگیری کنند و شبکه شاد را وسیله ای برای ایجاد ارتباط از وزیر تا معلم و مدرسه عنوان کرد.

فولادوند فلسفه وجودی پروژه مهر را به کارگیری و بهره مندی از پتانسیل مجموعه های بیرونی آموزش و پرورش و سایر نهادها برای راه اندازی مجدد مدارس در اول مهر دانست و گفت: باز مهندسی فضای آموزشی با توجه به تراکم دانش آموزی صورت پذیرد و طراحی سناریوهایی برای تقلیل تراکم مدارس و تعداد کلاس ها با رعایت تراکم کلاس و نیرو تامین شود.

وی ضمن تشکر از تمامی فرهنگیان بابت برگزاری انتخابات اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا ایثار و شجاعت فرهنگیان بر همه ثابت شد.

باید از همه عزیزان در بحث برگزاری آزمون های نهایی تقدیر و تشکر کنم به خصوص در بحث بهداشتی که همه تلاش های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی بوده است و بیان کرد: حوزه های امتحانات در تهران در بالاترین سطح خود در حال برگزاری است و بر رضایت مندی مردم در خصوص ثبت نام مدارس تاکید کرد.

فولادوند گفت: ما در آموزش و پرورش از تک ساحتی بودن باید فاصله بگیریم و همه باید دست اندرکار تحول باشیم و سند تحول بنیادین برای این تهیه و تدوین شده است که تغییرات بنیادین را می‌خواهد و نظام تعلیم و تربیت بیشتر بر دانش‌آموز متمرکز است و باید دانش آموزان را در تعلیم و تربیت مشارکت بدهیم چراکه هر دانش آموز دست‌کم یک نقش و دست کم یک تشکل است.

مدیر کل شهر تهران گفت: برای بازگشایی ابتدای سال تحصیلی سناریو های مختلفی باید در نظر گرفته شود که با توجه به شرایط سعی می کنیم بهترین روش را انتخاب نماییم و آسیب شناسی برنامه های سال 98 در الویت باشد و توانمندسازی در سند تحول را از اولویت های تابستان امسال قلمداد کرد و افزود: آمادگی کامل و پیش بینی برای بازگشایی مدارس از اول یا 15 شهریور به عمل آید. کرونا ارتباط خانواده ها با آموزش و پرورش را بالاتر برد و درک بهتری از زحمات همکاران فرهنگی برای اولیا بوجود آمد و موجب ارتقای سرمایه اجتماعی فرهنگیان شد.

وی در پایان تصریح کرد: من به نیابت از همه معلمین از ریاست جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مقام عالی وزارت بابت اعمال رتبه بندی در احکام جدید تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار