بوندس لیگا؛ دورتموند نایب قهرمانی را تعارف زد

تهران (پانا) –بورسیا دورتموند در عین ناباوری مقابل ماینس شکست خورد تا نایب قهرمانی‌اش در این فصل بوندس لیگا به خطر بیافتد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بوندس لیگا؛ دورتموند نایب قهرمانی را تعارف زد

هفته سی و دوم بوندس لیگا با برگزاری 4 بازی در شهرهای دورتموند، آگزبورگ، لورکوزن و لایپزیش به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب، بورسیا دورتموند که پیش از این سهمیه حضورش در لیگ قهرمانان اروپا مسجل شده بود، پس از 3 برد متوالی که بدست آورده بود برای نزدیک شدن به نایب قهرمانی از تیم پایین جدولی ماینس میزبانی کرد اما در عین ناباوری مقابل این تیم تن به شکست 2 بر صفر داد تا نایب قهرمانی‌اش به خطر بیافتد.

اما در سایر بازی‌ها، لایپزیش شگفتی‌ساز این فصل بوندس لیگا در ادامه روند تلاش‌هایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم ته جدولی فورتنا دوسلدروف رفت و در حالی که تا آخرین دقایق با 2 گل از حریف پیش افتاده بود، در نهایت با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

بایر لورکوزن یکی دیگر از مدعیان جدی حضور در لیگ قهرمانان اروپا، برای جبران دو شکست متوالی که در بازی‌های روبرو برایش ثبت شده بود، مقابل اف‌سی کلن ایستاد و با برد 3 بر یک از زمین خارج شد.

آگزبورگ که در خطر سقوط قرار داشت برای مسجل کردن حضورش در فصل آینده بوندس لیگا از تیم بالای جدولی و مدعی اروپایی شدن هوفنهایم میزبانی کرد اما 3 بر یک شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار