حاجی میرزایی: آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در شروع سال تحصیلی جدید آماده است

بجنورد (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرد وضعیت آغاز سال تحصیلی هنوز مشخص نیست اما این وزارت خانه برای انواع حضور در کلاس‌ها و تدریس حضوری و مجازی آمادگی دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در شروع سال تحصیلی جدید آماده است

محسن حاجی میرزایی عصر امروز در بدو ورود به خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت سال تحصیلی آینده اظهار کرد: تاکنون پیش‌بینی مشخصی از وضعیت آغاز سال تحصیلی امکان‌پذیر نیست اما برای شرایط مختلف سال تحصیلی آماده هستیم.

وی با تشریح شرایط آغاز سال تحصیلی گفت: در صورت امکان حضور دانش آموزان به‌صورت عادی، حضور در بخشی از ایام سال، حضور محدود در کلاس‌ها و توزیع حضور دانش آموزان در ایام هفته ازجمله نحوه برگزاری کلاس‌ها است.

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: در صورت حضور محدود در کلاس در بخشی از ایام سال، دروس حضوری و غیرحضوری تعیین‌شده، و در صورت توزیع دانش آموزان برای حضور در کلاس‌ها نیز نحوه تدریس حضوری و غیرحضوری پیش‌بینی‌شده است.

وی درباره تأکید بر توسعه ارزش‌های انقلاب در دروس کتب درسی نیز گفت: برخلاف برخی از اخبار درسی از کتاب‌های دانش آموزان حذف نشده زیرا آموزش پرورش مهد ارزش‌های دینی و انقلابی است.

حاجی میرزایی افزود: آموزش‌وپرورش سرشار از نیروهایی است که با تمام وجود برای احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت این وزارت خانه، تربیت انسان‌ها در ساحت‌های مختلف عبادی، اخلاقی علمی، فناوری، در سنین جوانی و نوجوانی است.

وزیر آموزش‌وپرورش عنوان کرد: مهم‌ترین کارکرد و مأموریت آموزش‌وپرورش آمادگی افراد برای دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌ها و صیانت در برابر آسیب‌ها است و این نهاد از ابتدای انقلاب در تربیت نیروهای علاقه‌مند و وفادار به انقلاب زحمت‌کشیده است.

وی در پایان گفت: در پیش از انقلاب رویداد 13 آبان را دانش آموزان رقم‌ زده‌اند و در جنگ نیز دانش آموزان نقش آفرین بودند به‌نحوی‌که 36 هزار دانش‌آموز شهید و 4 هزار معلم شهید داریم و مطمئن باشید آموزش و پروش برای توسعه و تقویت آرمان‌های انقلاب قدم برمی‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار