آغاز فعالیت کتابخانه‌های عمومی لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

خرم‌آباد(پانا)- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خبر داد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط جدید حضور و استفاده مراجعان، کتابخانه‌های عمومی استان از ابتدای تیر ماه بازگشایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت کتابخانه‌های عمومی لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش ایرنا، فرشته طهماسبی بیان کرد: با تاکید بر استفاده از ماسک و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، فضاها و بخش‌های مختلف کتابخانه تغییر خواهد یافت، بخش مخزن کتابخانه به صورت بسته اداره خواهد شد و سالن‌های مطالعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تغییر در چیدمان میز و صندلی‌ها فعال خواهند بود.
وی افزود: استفاده اعضا از سالن های مطالعه با رعایت نوبت، امکان پذیر است و اجرای برنامه‌های فرهنگی به شکل حضوری (جمع خوانی، نقد کتاب و کتاب‌خوان) تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

وی عنوان کرد: افزایش خودکار زمان عضویت اعضا، به مدت چهار ماه انجام شده، بازه زمانی امانت منابع به یک ماه افزایش می یابد و بابت دیرکرد منابع به امانت رفته نیز جریمه ای دریافت نخواهد شد.
طهماسبی تصریح کرد: حضور والدین کودک در این مرحله امکان پذیر نیست، اما آنها می توانند کتاب های مورد نیاز فرزندان خود را امانت بگیرند و بخش نابینایان و ناشنوایان نیز کماکان تعطیل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار