فوتبال برای نجات زمین دست به کار شد؛ اقدام بزرگ هافبک آرسنال در لیگ برتر برای کمک به محیط زیست

تهران (پانا) - هافبک اسپانیایی آرسنال قصد دارد برای کمک به محیط زیست در هفته‌های باقی مانده لیگ برتر جزیره اقدام بزرگی را انجام دهد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال برای نجات زمین دست به کار شد؛ اقدام بزرگ هافبک آرسنال در لیگ برتر برای کمک به محیط زیست

به گزارش Daily mail ، هکتور بیرین هافبک آرسنال به دنبال همکاری که با موسسه خیریه جهانی One Tree Planted دارد، متعهد شده است پس از اینکه مسابقات لیگ برتر از سر گرفته شد، برای هر پیروزی آرسنال 3 هزار درخت بکارد.

با انتشار این خبر به نظر می‌رسد بیرین در روزهایی که جهان درگیر کرونا ویروس بوده است، او در دوران استراحت بیکار ننشسته است و کارهای زیادی برای نجات زمین انجام داده است و در حالی که از امشب مسابقات لیگ برتر از سر گرفته می‌شود، او 10 بازی فرصت دارد تا تیمش را برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند، اما بعد از اینکه ببرین متعهد شده است برای هر برد آرسنال 3 هزار درخت بکارد، موفقیت‌های این تیم در زمین اهمیت دیگری پیدا کرده است.

ببرین درباره این اقدام خود به سایت موسسه One Tree Planted گفته است: دوران کودکی‌ام را در بارسلونا سپری کردم و وقت زیادی را با مادربزرگم در باغچه صرف کاشت درختان و بازی در جنگل می‌کردم، پس از این مسئله بسیار نزدیک به قلب من است. کار فوق‌العاده‌ای با کاشت یک درخت انجام می‌شود، می‌دانستم این چیزی است که می‌خواهم در آن شرکت کنم. امیدوارم با انجام این کار توسط من، دیگران متوجه شوند که این موضوع چقدر مهم است که باید از جهان خودمان مراقبت کنیم، این موضوع همه ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مشارکت ببرین با One Tree Plants تازه‌ترین کاری است که هافبک اسپانیایی برای مراقبت از محیط زیست انجام داده است.

یک مطالعه جدید نشان داده است 4 هزار و پانصد هکتار از جنگل‌ها در هر ساعت نابود می‌شود و این امر منجر به اثرات منفی بر حیات وحش، اکوسیستم و الگوهای آب و هوایی شده است.

یک مطالعه جدید نشان داده است که 4500 هکتار از جنگل ها در هر ساعت پاک می شوند و این امر منجر به اثرات منفی بر حیات وحش ، اکوسیستم‌ها و الگوهای آب و هوایی شده است. پروژه‌ای که ببرین قرار است انجام دهد، شامل درختانی است که در جنگلهای بارانی آمازون کاشته می‌شوند.

دایانا چاپلین مدیر موسسه One Tree Plants گفت: این بسیار جالب است که بدانید قهرمانان محیط زیست در دنیای ورزش هم وجود دارند. اشتیاق هکتور به طبیعت فراتر از کلمات است تا تأثیر واقعی بر روی زمین بگذارد و به ما کمک کند درختانی را که در آنجا به آنها بیشتر مورد نیاز است بکاریم. این به نفع ماندگاری افراد، طبیعت و حیات وحش برای سالهای طولانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار