اعطای گواهی ملّی تعالی سازمانی به مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد

تهران ( پانا) - رویکردها و نظام‌ مدیریتی مجموعه سعدآباد و نتایج موفقیت‌های حاصل شده در سال ۱۳۹۸ در دست بررسی قرار گرفت و از سوی سازمان مدیریت صنعتی وابسته به وزارت صمت، گواهی جایزه ملی تعالی سازمانی به این مجموعه اعطا شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعطای گواهی ملّی تعالی سازمانی به مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد

به‌گزارش روابط ‌عمومی مجموعه سعدآباد، این ارزیابی در راستای «الگوی تعالی سازمانی» وضعیت این مرکز را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص کرد. سعدآباد به‌عنوان نخستین مجموعه فعال در حوزه میراث‌فرهنگی - تاریخی و موزه‌داری در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت و پس از ارزیابی‌های کارشناسی، موفق به کسب این گواهی ارزشمند شد.

این گواهی در مراسم رسمی در کمیته ملی تعالی سازمانی به کیا پارسا، مدیر مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد اعطا و از تلاش‌های انجام شده در جهت بهبود شرایط کیفی و ارتقای مولفه‌های مورد نظر این کمیته قدردانی و تشکر به عمل آمد.

بر این اساس و با معرفی «مدل تعالی سازمانی» و «جایزه ملّی تعالی سازمانی» بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی توانسته‌اند با استقرار این مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و همچنین زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آنها گام بردارند.

سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی می‌توانند در بخش‌های مختلف اعم از ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی، در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار