کهگیلویه و بویراحمد در آستانه وضعیت قرمز کرونا

آمار جان‌باختگان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 11 نفر رسید

یاسوج (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش قربانیان کووید 19 در استان به 11 نفر خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۹۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آمار جان‌باختگان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 11  نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: 24 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیست و هفتمین روز از خرداد 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

پرویز یزدانپناه با بیان اینکه 3 بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 740 بیمار گزارش شده است.

او از افزایش آمار قربانیان کووید 19 در استان خبر داد و ابراز داشت: متاسفانه بیمار هم استانی مبتلا به کرونا که دارای بیماری زمینه ای بود نیز در 27 خردادماه 99 در بیمارستان شهید جلیل یاسوج فوت شد که با احتساب این مورد فوتی، شمار قربانیان به کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 11 مورد رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب 282 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای قبل روندی صعودی داشته است.

او یادآور شد: کرونا بیماری ناشناخته ای است که در بدن هر فرد، اعمال و رفتار متفاوتی دارد اما نگرانی ما از بیمارانی است که بدون داشتن علائم مشخص، این بیماری را به دیگران منتقل می‌کنند.

یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی به خصوص در مکان های عمومی؛ به خصوص در ادارات هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار