۲۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های خسارت دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ابلا غ شد

یاسوج (پانا) -معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار به ۱۴ بخش مختلف خسارت دیده از کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های خسارت دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد  ابلا غ شد

حشمت الله صمیمی دوست در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گفت: سهم حمل و نقل چهار هزار و ۶۱۱ واحد، صنعت و معدن و تجارت ۸۱۸ واحد، آموزش و پرورش ۲۷۶ واحد، میراث فرهنگی ۱۹ واحد، بهزیستی ۱۱۵ واحد، فنی و حرفه‌ای ۳۳ واحد، حوزه بهداشت و درمان ۷۷ و سایر دستگاه‌ها ۹۸ واحد اعلام است.

او افزود: این تسهیلات به شرطی پرداخت می‌شود که واحد‌های خسارت دیده از بیماری کووید ۱۹، در سامانه کارا نام نویسی کرده یا نام نویسی کنند.

صمیمی دوست بیان کرد: به ازای هر شاغل بیمه شده ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در شهرستان‌ها به واحد تولیدی و کار و کارگاهی اعلام کنند تا متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.


او با بیان اینکه در بخش های اشتغالزای طرح کاروزی، ۱۵۶ درصد نسبت به سهم استان بیشتر عمل شده است، ادامه داد: در طرح یارانه دستمزد سهم استان ۴۷۰ نفر بود، اما عملکرد استان هزار و ۶۸ نفر است که ۲۲۷ درصد افزایش سهم را نشان می دهد.
صمیمی‌دوست افزود: سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۳۰۲ میلیارد تومان بوده که ۹۴ درصد این مبلغ پرداخت شده است و امیدوارم بانک‌ها تا هفته آینده به جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار