مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان :

اختصاص ۱۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت با پرداخت ۳۶ میلیون تومان بلاعوض، به خانوارهای دارای حداقل دو معلول روستایی و شهری

زنجان (پانا) - مهندس محمدی قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان با حضور در بنیاد مسکن با مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن در راستای گسترش تعاملات و تامین مسکن برای خانوارهای حداقل دو عضو معلول دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت با پرداخت ۳۶ میلیون تومان بلاعوض، به خانوارهای دارای حداقل دو معلول روستایی و شهری

به گزارش روابط عمومی سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، مهندس خواجه ای، با اشاره به ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع مناسب سازی محیط های روستایی، افزود: مناسب سازی محیط روستا به طور ویژه مورد نوجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است چرا که در تمامی طرح های هادی روستایی مسائل مربوط به مناسب سازی محیطی مورد بررسی قرار گرفته ودر تهیه و اجرای طرح های هادی انجام می گردد.

وی به طرح جامع تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول اشاره کرد وگفت: تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان وسازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن مناسب برای خانواده هایی که دارای حداقل دو عضو معلول بوده، منعقد شده است.

خواجه ای از اختصاص ۱۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت با پرداخت ۳۶ میلیون تومان بلاعوض، به خانوارهای دارای حداقل دو معلول روستایی و شهری خبر داد و گفت: ۲۴میلیون تومان توسط بنیاد مسکن استان و بنیاد مستضعفان، ۱۲ میلیون تومان توسط سازمان بهزیستی، به عنوان کمک های بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل دومعلول پرداخت می شود.

وی در پایان صحبت های خود از آمادگی بنیاد مسکن برای هرگونه همکاری جهت خدمت به مددجویان بهزیستی و تامین مسکن برای این اقشار خبر داد.

در ادامه مهندس محمدی ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، افزود : حسن تعامل و همکاری بنیاد مسکن، موانع اجرایی تامین مسکن برای خانوارهای حدالقل دو معلول را تا حدی حل نموه است.

وی ادامه داد: یکی از وظایفی که بهزیستی بر عهده دارد مناسب سازی و امکان دسترسی معلولان به همه امکانات رفاهی از جمله مسکن می باشد که با خدای متعال و همکاری و همدلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر دستگاه های مرتبط با این موضوع اقدامات بسیار خوبی در راستای خانه دار کردن خانوار های دارای حداقل دو عضو معلول شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار