ساختمان جدید میزخدمت اداره کل آموزش و پرورش استان افتتاح شد

بوشهر(پانا)_ میز خدمت جدید اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهربا حضور عباس قلی‌پور مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر با رعایت حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شد .

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان جدید میزخدمت اداره کل آموزش و پرورش استان افتتاح شد

عباس قلی پور با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور گفت: بر اساس بند 17 این منشور، همه دستگاه های اجرایی موظف هستند که میز خدمت را برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم راه اندازی کنند.

قلی پور افزود: مبنای خدمت رسانی بر توسعه دولت الکرونیک از طریق میزخدمت الکترونیکی است ولی تا زمانی که نتوانیم برخی از خدمات را به صورت الکترونیکی ارائه کنیم، دستگاه ها باید از طریق میزحضوری فعالیت های خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی استان دارای میز خدمت هستند و هر سه ماه یکبار عملکرد این میزها توسط استانداری رصد و ارزیابی می شود.

قلی پور اظهار کرد: در بازدید قبل، پروژه میز خدمت نیمه تمام رها شده بود که خوشبختانه با همت مدیرکل آموزش و پرورش این موضوع مهم در دوره زمانی کوتاه به سرانجام مطلوب رسید.

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم ارائه خدمات متناسب با این شرایط گفت: در این راستا، استاندار بوشهر در یک دستورالعمل 15 بندی تغییر در میزهای خدمت حضوری را ابلاغ کرده تا با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، از تجمع در واحدهای اداری کاسته شود.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان بوشهر نیز گفت : با رایزنی و همکاری ذیحساب و همت همکاران اداره کل این پروژه در بازه زمانی کوتاهی به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساختمان جدید میز در زیربنای 90 مترمربع و با اعتیاری بالغ بر 2 میلیارد و دویست میلیون ریال ساخته شده است.

کرمی در پایان با اشاره به کمبود برخی از امکانات و تجهیزات در این میز خدمت، تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به همه مردم، تلاش می کنیم با رفع نواقص، شرایطی شایسته ارباب رجوع فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار