تمدید ثبت نام زمان آزمون داوطلبان تحصیل در مدارس نمونه_ دولتی

رشت ( پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه _ دولتی تا پایان اول تیرماه 99 فرصت دارند به صورت غیر حضوری نام نویسی کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تمدید ثبت نام زمان آزمون داوطلبان تحصیل در مدارس نمونه_ دولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی با اشاره به ثبت نام 2 هزار و 891 دانش آموز پایه نهم در آزمون مدارس نمونه دولتی، اظهار کرد: زمان ثبت نام از 17 خرداد آغاز شده و امروز 27 تیر ماه در آخرین روز، این زمان به مدت 4 روز تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دانش آموزانی که علاقه مندند مهر امسال در پایه دهم مدارس نمونه _ دولتی تحصیل کنند، تا اول تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام در آزمونورودی، به سایت sanjesh.giledu.ir مراجعه کنند. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تمهیدات اندیشیده در هر چه بهتر برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی خاطرنشان کرد: با استفاده از بهترین دبیران استان گیلان سوالات استاندارد با رعایت کلیه جوانب حفاظتی طراحی شده است.

اخلاقی گفت: شرط ثبت نام در مدارس نمونه، دولتی دوره دوم متوسطه قبولی در پایه نهم است که متقاضیان در زمان آزمون حتما باید حداقل معدل 17 را داشته باشند، و برای قبولی در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی دوره دوم تاثیر معدل 50 درصد و نمره آزمون نیز 50 درصد است. وی افزود: داوطلبان از تاریخ 15 تا 19 تیرماه فرصت دارند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان به سایت: sanjesh.giledu.ir مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تمهیدات لازم درباره برگزاری این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین فراهم نمودن سامانه های برودتی اندیشیده شده است.

اخلاقی با اشاره به برگزاری آزمون در 9 حوزه امتحانی خاطرنشان کرد: امتحان داوطلبان تحصیل در مدارس نمونه_ دولتی در شهرهای: رشت، آستارا، صومعه سرا، فومن، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان و رودسر روز جمعه 20 تیرماه 99 برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار