در گفت‌وگو با پانا

احسان حدادی: مشکل فدراسیون دوومیدانی افرادی است که بدون تجربه و فکر آمدند و تصمیم‌گیری کردند

شرایط مساعد باشد در آمریکا اردوی تدارکاتی دارم

تهران (پانا) - مرد المپیکی دوومیدانی ایران که به کرونا ویروس مبتلا شده بود، با ابراز رضایت از آمادگی‌اش بعد از بهبودی، از برپایی اردو در آمریکا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
احسان حدادی: مشکل فدراسیون دوومیدانی افرادی است که بدون تجربه و فکر آمدند و تصمیم‌گیری کردند

احسان حدادی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیتش پس از ابتلا به کرونا ویروس گفت: «خدا را شکر بهتر شده‌ام و سلامتی کامل را به‌دست آورده‌ام، حدود یک‌ ماه و ‌نیم است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام و در اردوی کیش هستیم. اما هنوز به آمادگی صد در صد نرسیدم، هر چند فعلا با توجه به در پیش نبودن تورنمنتی نیازی به آمادگی صد در صد نیست. »

وی درباره ادامه همکاری‌اش با مک ویلکینز به عنوان سرمربی گفت: « قرارداد مک ویلکینز تا مرداد ماه اعتبار دارد، اما به دلیل آنکه من بیمار شدم، از فروردین ماه اعلام کرد به مدت دو ماه مبلغی دریافت نمی‌کند و قرار شد بعد از آن تعهدات قرارداد را اجرایی کند. »

دوومیدانی‌کار المپیکی ایران در ادامه درباره پیگیری اردوهای آماده‌سازی‌اش توضیح داد: «قرار است اردوی آمریکا را داشته باشیم. اگر شرایط مساعد باشد و اتفاقی نیافتد، حتما در اردوی آمریکا شرکت می‌کنم چون حدود هشت ماه است که با مربی‌ام کار نکرده‌ام و این برای ورزشکاری که باید برای المپیک آماده شود اتفاق خوبی نیست.»

حدادی در واکنش به برخی شایعات پیرامون وضعیت آشفته فدراسیون دوومیدانی در دوره طولانی اداره این فدراسیون با حضور سرپرست گفت: «اوضاع فدراسیون آن قدر که بیان می‌شود، آشفته نیست. من به‌ عنوان تنها مدال‌آور المپیک بهتر می‌توانم تشخیص دهم که وضعیت در فدراسیون چگونه است. به ‌نظرم افرادی به فدراسیون‌های ورزشی می‌آیند، متاسفانه بدون هیچ فکر درستی و بدون داشتن کوچکترین تجربه‌ای، تصمیماتی می‌گیرند که یک فدراسیون را به حاشیه می‌کشانند. دلیل اصلی‌ اتفاقات اخیر دوومیدانی همین است که باعث می‌شود اوضاع فدراسیون آشفته به نظر برسد.»

وی ادامه داد: «آقای مبینی که به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شدند، خودش دوومیدانی کار بوده است. نمی‌گویم صد درصد، ولی به نحو احسنت کارها را انجام می‌دهند و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. بعد از اینکه نتیجه انتخابات فدراسیون باطل شد، سرپرست جدید آمد و کنترل را به دست گرفت. هرچند با وضعیت ارزی و ریالی کنونی حاکم بر کشور نمی‌توان خیلی کارهای بزرگی انجام داد.»

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن افزود: «در تمام دنیا ورزشکاران به همین روال تمرین می‌کنند. تا جائیکه فدراسیون دوومیدانی آمریکا 45 نفر نیرو را تعدیل کرده است بنابراین فدراسیون دوومیدانی شرایط نرمالی دارد. در مدت گذشته یکی دو حاشیه بوده است که چندان حائز اهمیت نیست و ورزشکاران دوومیدانی که ورودی المپیک 2020 توکیو را کسب کرده‌اند دارند با قدرت کارشان را انجام می‌دهند و تمرین می‌کنند.»

حدادی در پایان درباره شانس رسیدنش به مدال المپیک توکیو گفت: «تمریناتم را تازه شروع کرده‌ام و به آمادگی کامل نرسیده‌ام ولی تمام سعی و تلاشم را برای گرفتن بهترین نتیجه انجام می‌دهم. تمام سعی من این است که بهترین عملکردم را در المپیک داشته باشم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار