پیروانی: آقایان زیادتر از حدشان اظهار نظر می‌کنند

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ تهدیدهای جدید مالک باشگاه تراکتور تبریز مبنی بر شکایت به فیفا را داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیروانی: آقایان زیادتر از حدشان اظهار نظر می‌کنند

شب گذشته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه متمول تراکتور تبریز که پیش از این علم پزشکی را با مطرح کردن این موضوع که «فوتبالیستی که کرونا بگیرد فوتبالش تمام خواهد شد» زیر سوال برده بود، در ادامه تلاش‌هایش برای تعطیل کردن این فصل لیگ برتر ایران اینبار تمام ارکان فوتبال و ورزش ایران با با اتهام روبرو کرد و حتی تهدید کرد که برای تعطیل شدن این فصل فوتبال ایران به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت خواهد کرد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس دقایقی قبل روی خط برنامه تهران ورزشی از شبکه رادیویی رادیو تهران آمد و به تهدیدها و اتهامات مالک تراکتور پاسخ داد.

آقایان زیادتر از حدشان اظهار نظر می‌کنند

اینکه بخواهیم با زبان تهدید صحبت کنیم جالب نیست. اگر شما می‌خواهید پیشنهاد بدهید بیایید و ارائه دهید. آقایان زیاد از حد و جایگاهی که دارند اظهار نظر می‌کنند. تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این است. از فوتبال می‌توان لذت برد. البته شرایط فدراسیون به گونه‌ای است که نمی‌توانند به صحبت‌های این آقایان که هر روز با تهدید می آیند و مشکل تراشی می‌کنند پاسخ دهند.

هدف‌شان این است که مقابل فوتبال بایستند

آقایان الان که می‌بینند به نتیجه نمی رسند به کرونا می‌پردازند. هدف آقایان این است که مقابل فوتبال بایستند. اگر فصل جاری فوتبال را تعطیل کنیم مطمئناً فصل آینده هم فوتبال نخواهیم داشت. آرزوی قلبی‌ام این است که سلامتی بازگردد. تهدید می‌کنند نمی آییم خب نیایید.

باید به پرسپولیس احترام بگذارند

باید به ما احترام بگذارند، چون قهرمان چندین ساله ایران هستیم. با لحنی صحبت می‌کنند که مجبور می‌شویم پاسخ بدهیم. ۴۰ میلیون هوادار داریم که آنها هم از ما انتظار پاسخ دارند. از دیروز تا حالا چه تعداد افرادی بخاطر اظهار نظر ایشان ناراحت شده‌اند.

تونل ضد عفونی را دوست صمیمی‌ام به من هدیه داد

تونل ضد عفونی را دوست صمیمی‌ام به من هدیه داده است. به خدا ما پرسپولیس هستیم. همه دنبال این هستند روی پیراهن ما تبلیغ کنند و اسپانسر شوند. بخاطر یک تونل ضد عفونی هرچه می‌خواهند می‌گویند اما خدا را قسم می خورم که کسی از آن خبر نداشت.

در لیگ برتر شرکت نکنید بهان آن را خواهید دید

تهدید کمیته انضباطی با قدرت دارند برخورد می‌کند. زبان تهدید هیچ کجا قشنگ نیست. اگر در لیگ برتر شرکت نکنید بهای آن را هم خواهید داد. فکر می‌کنم اگر سه هفته بازی نکنند به لیگ پایین‌تر می‌روند. مدیران حق دارند که بخاطر مسائل مالی چنین فشاری را روی بازیکنان خود ایجاد می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار