مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

تشکیل گروه مدیران مدارس در شبکه شاد

سنندج (پانا) - گروه مدیران مدارس کردستان در شبکه شاد تشکیل شد و مدیر کل آموزش و پرورش استان به صورت زنده و در ارتباط تصویری، مهم ترین برنامه ها و راهبردهای اولویت دار را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل گروه مدیران مدارس در شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش کردستان، یکی از قابلیت های شبکه آموزشی دانش آموز ( شاد) تشکیل گروه مدیران مدارس و ارتباط زنده و تصویری مسئولین آموزش و پرورش با مدیران به صورت مجازی است که تاکنون گروه مدیران مدارس شهرستان های دیواندره و نواحی یک و دو سنندج در شاد تشکیل و جلسات از این طریق برگزار شده است.

ظهر روز گذشته مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در اولین ارتباط تصویری و زنده که با شرکت مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد، بر تکریم مراجعین و داشتن سعه صدر در برخورد و رسیدگی به امور ارباب رجوع تاکید کرد .

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به خاطر شیوع کرونا ویروس، زحمات مدیران، معلمان و عوامل اجرایی مدارس را نسبت به قبل مضاعف تر دانست و از تلاش های مدیران مدارس و کلیه فرهنگیان تشکر کرد.

قربانی وضعیت استان را در اجرا و استقرار شبکه شاد مطلوب دانست و با اشاره به همکاری خوب مدیران مدارس و معلمان به خصوص همراهی مدیران ناحیه یک سنندج، اظهار کرد: کردستان در اجرای این برنامه و در مقایسه با امکانات زیر ساختی و میزان برخورداری دانش آموزان از تجهیزات و امکانات، جزو استان‌های موفق کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۱۰۰ درصدی مدیران مدارس و بیش از ۹۵ درصدی معلمان استان در شبکه شاد خبر داد و گفت: معلمان با بهره گیری از ظرفیت های شبکه شاد، مشغول به تدریس و آموزش های لازم به دانش آموزان هستند.

قربانی به نقش آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در اجرای موفق برنامه و کسب موفقیت ها اشاره کرد و گفت: اگر ناحیه یک سنندج در شاخصی موفق باشد، با توجه به کثرت جمعیت این ناحیه بر روی شاخص های اداره کل تاثیر گذار بوده و عکس این قضیه نیز صدق می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین به وضعیت بازگشایی مدارس و سناریوهای پیش بینی شده نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به وضع موجود، زمان دقیق بازگشایی مدارس مشخص نیست و ممکن است که مدارس از اول شهریور ماه، ۱۵ شهریور و یا در اول مهر بازگشایی شود، بر این اساس باید مدیران نواحی و مدارس با این شرایط برنامه‌ریزی کنند و آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را از اول شهریور ماه ۹۹ داشته باشند.

قربانی سلامت همکاران را در گرو سلامت همه جامعه دانست و تاکید کرد: مدیران و فرهنگیان در این ایام خصوصا در هنگام ثبت نام باید فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود، توصیه ای به مدیران داشت و ضمن توصیه به داشتن سعه صدر و برخورد با روی خوش با ارباب رجوع و اولیای محترم، گفت: قطعا برخورد خوب شما باعث جلب مشارکت اولیا خواهد شد.

شایان ذکر است در این ارتباط تصویری و قبل از بیانات مدیرکل آموزش و پرورش استان، سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز گزارشی از وضعیت ناحیه در شاخص های مختلف ارائه داد و از تلاش های مجموعه ناحیه یک تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار