برگی از دفتر زندگی امام جعفر صادق(ع) از ولادت تا شهادت

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با ویژه برنامه های عطر خدا، صبح صادق، پارک شهر، تهران من و... روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگی از دفتر زندگی امام جعفر صادق(ع) از ولادت تا شهادت

همزمان با ایام شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، رئیس مذهب شیعه، حضرت امام جعفر صادق (ع) شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه های متنوع این ایام را گرامی می دارد. مستند ترکیبی"عطر خدا" کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که مصادف با شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) سه شنبه و چهارشنبه(27 و 28 خرداد) از ساعت 16:45 پیرامون زندگی حضرت روی آنتن می رود.

روایت های رسیده از امام جعفر صادق (ع) پیرامون عصر غیبت امام زمان(عج)، آشنایی بیشتر با فضائل اخلاقی و ویژگی های شخصیتی امام و تفاوت دوران ایشان با سایر ائمه از بخش های این ویژه برنامه است.

علاوه بر این؛ در برنامه عطر خدا درباره رهنمودهای امام صادق(ع) برای پیروان و شیعیان در دوران غیبت و این که چرا مذهب شیعه به نام مذهب جعفری نامگذاری شده است، صحبت می شود.

از دیگر بخش ها حضور کارشناسان مذهبی برنامه با هدف پاسداشت روز شهادت و شناخت بیشتر امام جعفرصادق(ع) تدارک دیده شده است.

برنامه «پارک شهر»، «تهران من» و «صبح صادق» در بخش های مختلف به آثاری از امام صادق علیه السلام، اوضاع زمانه و سیره سیاسی و نهضت علمی امام می پردازند، از دیگر بخش های این برنامه ها می توان به بررسی سیره های اخلاقی و تربیتی حضرت و نقل جرعه هایی از زلال کلمات امام صادق علیه السلام اشاره کرد.

روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز شنونده برنامه های رادیو تهران باشید.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار