امکان استفاده از تالارهای مطالعه کتابخانه ملی با شرایط خاص مهیا شد

تهران (پانا) - پس از گذشت 3 ماه از تعطیلی کتابخانه ملی ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان استفاده از تالارهای مطالعه کتابخانه ملی با حفظ چارچوب های بهداشتی و شرایط خاص مهیا شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امکان استفاده از تالارهای مطالعه کتابخانه ملی با شرایط خاص مهیا شد

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرحله اول بازگشایی کتابخانه ملی ایران از تاریخ 17 خردادماه انجام شد و در مرحله دوم که از فردا سه شنبه 27 خردادماه آغاز و اجرایی می شود؛ امکان استفاده از تالارهای مطالعه با حفظ چارچوب های بهداشتی و تمهید شرایط مناسب محقق خواهد شد.

بر این اساس شرایط بازگشایی تالارها به شرح زیر اعلام می شود:

1- از تاریخ 27 خردادماه، تالارهای تخصصی و عمومی کتابخانه ملی ایران تنها برای اعضای پژوهشی قابل استفاده است. بدیهی است نوع عضویت مراجعین بر روی کارت ایشان درج شده است.

2- به منظور رعایت چارچوب های بهداشتی، ورود هر گونه منبع به داخل تالارهای عمومی و تخصصی (به جز چند برگ کاغذ، خودکار یا مداد و رایانه شخصی) ممنوع است و تقاضا می شود اعضا محترم از آوردن جزوات و کتب شخصی خود برای استفاده در تالارهای عمومی و تخصصی خودداری کنند.

3- ساعات ارائه خدمات از 8 صبح الی 16 خواهد بود.

4- علاوه بر روزهای اداری هفته، روزهای پنجشنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل نیز امکان استفاده از تالارها وجود خواهد داشت.

5- به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه ملی، رعایت چارچوب های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی است و ضروری است همه مراجعان کتابخانه ملی از ماسک یا شیلد استفاده کنند.

6- بدیهی است طی روزهای آینده و به صورت تدریجی دامنه سرویس دهی به اعضای کتابخانه ملی افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار