مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان:

مدیران، آموزشگاه ها را از حالت یکنواخت درآورند

قزوین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت از مدیران می خواهیم تا فضای آموزشگاه ها را از حالت یکنواخت و بی روح درآورده و با تفکر خلاق و براساس علایق دانش آموزان محیطی شاد را برای آنان فراهم آورند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران، آموزشگاه ها را از حالت یکنواخت درآورند

علی اصغر طاهرخانی در جلسه مدیران متوسطه اول تاکستان، اظهار کرد: مدیران در فرآیند تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارند و مدیران تعامل گرا می توانند با فعالیت های خود با دانش آموزان، معلمان و ستاد، رابطه بسیار خوبی برقرار کنند و با استفاده از خرد جمعی مدرسه خود را به تعالی برسانند.

وی افزود: مدیران باید مهارت های ادراکی، انسانی و فنی خود را قوی کرده و همیشه آمادگی لازم را برای ایجاد تغییرات داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ادامه داد: امسال شاهد تغییر روش آموزش بودیم و در این کار در ابتدای راه هستیم و با تمام کم و کاستی ها از تمام مدیران، معاونین و معلمین گرامی که در این فضا فعالیت داشته اند، تشکر می کنیم.

طاهرخانی تاکید کرد: باید خود را به‌روز نگه داریم و با ابزار و رسانه‌ها آشنا شویم تا بتوانیم در زمان کرونا دانش آموزان را به خوبی آموزش دهیم و در راستای تربیت آنان کوشا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ادامه داد: از مدیران می خواهیم تا فضای آموزشگاه ها را از حالت یکنواخت و بی روح درآورده و با تفکر خلاق و براساس علایق دانش آموزان محیطی شاد را برای آنان فراهم آورند.

طاهرخانی با بیان اینکه آموزش و پرورش اساس و مرجع ترویج فرهنگ در جامعه است، اظهار کرد: فرهنگیان، پرورش دهنده افکار نیک و از نخبگان جامعه هستند و همه باید بدانند که هیچ قشری در جامعه تاثیرگذارتر از فرهنگیان نیستند.

وی خطاب به فرهنگیان، عنوان کرد: دستان مهربان شما می تواند آینده این مرز و بوم را به سمت تعالی ببرد.

خبرنگار: امین رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار