معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین:

شبکه شاد بستری مناسب برای مقابله با تهدید فرهنگی دشمن است

قزوین (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد شبکه شاد بستری مناسب برای مقابله با تهدید فرهنگی دشمن و آسیب های فضای مجازی است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد بستری مناسب برای مقابله با تهدید فرهنگی دشمن است

حجت الاسلام علی انصاری در کارگروه تخصصی تولید محتوای الکترونیکی معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین، اظهار کرد: تولیدات منتشر شده در شبکه شاد از لحاظ کیفی یک سیر صعودی را طی می کند و بهره گیری از فناوری چندرسانه ای در این آثار، جذابیت آن ها را برای دانش آموزان و مخاطبان دوچندان کرده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر اینکه هجمه فرهنگی دشمنان امروز بزرگ ترین آسیب را به نوجوانان ما می رساند، تصریح کرد: شبکه شاد یک بستر عالی برای مقابله با این هجمه های فرهنگی است و هرچه آثار ارسالی باکیفیت تر و جذاب تر باشد به طور قطع سلاح ما برای مقابله با این هجمه ها قوی تر خواهد بود.

انصاری با اشاره به فعالیت های منافقین در آلبانی، تصریح کرد: امروز ما در آلبانی شاهد این هستیم که منافقین نه با تانک و تفنگ، بلکه با سلاح فضای مجازی جو روانی را متشنج می کنند و با ایجاد شبهه و تولید آثار هدفدار، در صدد آسیب رساندن به هویت و فرهنگ دیگر کشورها هستند.

وی، مقابله با هجمه های فرهنگی را یکی از برنامه های معاونت پرورشی آموزش و پرورش عنوان کرد و با بیان اینکه شبکه شاد بستری مناسب برای مقابله با تهدید فرهنگی دشمن و آسیب های فضای مجازی است، گفت: شبکه شاد فرصتی را ایجاد کرده است تا همه ما برای مقابله با تهدیدات فرهنگی فضای مجازی پای کار بیاییم و با استفاده از این شبکه به وظیفه ذاتی خود عمل کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه یزدان جو مدرس تولید محتوا، به ارائه آموزش در خصوص نحوه تولید موشن گرافی برای کارشناسان معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار