برگزاری جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت ناحیه یک شهر ری باشعار:

دانش آموزان تلاشگر درپایگاه تابستان خانگی

شهرری (پانا) - جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت با حضور سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری ، شورای معاونین واعضای ستاد بارعایت طرح فاصله گذاری در سالن همایش های این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان  تلاشگر درپایگاه تابستان خانگی

در این جلسه ابتدا رحمت‌اله قاسمی‌پور ، معاونت پرورشی وتربیت بدنی ضمن خیر مقدم ، با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و طراحی کلاس‌ها به صورت مجازی برای دانش‌آموزان به گونه‌ای که در کنار خانواده و در سلامت و امنیت کامل بتوانند از ظرفیت این کلاس‌ها بهره‌مند شوند، گفت: هیچ تصمیمی بدون درنظر گرفتن رعایت سلامت دانش‌آموزان اتخاذ نخواهد شد.

سپس درخشانی‌پور سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری در خصوص اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان و استفاده بهینه از مدرسان و مربیان توانمند در کلاسهای آموزش مجازی مواردی را بیان نمود.

او خاطرنشان کرد: همفکری، هم اندیشی، برنامه‌ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات یکی از ضرورت‌های اساسی جهت اوقات فراغت می باشد..

درخشانی‌پور تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت ایجاد شده، باید برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان در قالب تولیدمحتوا درفضای مجازی صورت گیرد.

او تصریح کرد : امروز ارزش‌های نسل جوان کشور تغییر کرده و ما نباید در برنامه کاری خود از این تغییرات غافل شویم ، بنابراین ارائه برنامه‌های جذاب و متناسب با ذائقه نسل جوان در فضای مجازی به این امرکمک کند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: می توان با برنامه‌ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا ، اوقات فراغت جذاب و متنوعی برای دانش آموزان ارائه کرد.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد به بیان نقطه‌نظرات ودیدگاه‌های خود در خصوص راهکارهای اجرایی در ایام تابستان پرداختند.

خبرنگار : معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار