آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 15

تهران (پانا) -

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 15

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، با حضور ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران مناطق 2و 19، سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14، دولت آبادی، رییس بنیاد شهید، مظلومی فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر، جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس منطقه 15 در سالن امام علی (ع) این منطقه برگزار شد.

ابوالقاسم حدادی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات حسینی مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه 15 گفت:همه ما در جایگاهی که قرار داریم قدر فرصت ها را بدانیم چرا که فرصت ها زود گذر هستند. می توان از فرصت ها بهره برد یا آن را از دست داد.

حدادی ادامه داد: بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه ،سرمایه انسانی است و ما که در حوزه آموزش و پرورش هستیم حافظ این سرمایه های ارزشمندیم و قطعا مدیریت بر این سرمایه ها مهم ترین مدیریت است.

شهریاری، ریاست آموزش و پرورش منطقه 15 خطاب به مدیران بیان کرد: خداوند را شاکرم که از بین تمامی نعمت هایش، نعمت معلمی را به ما عنایت کرد. لازم می دانم از جناب آقای حسینی تشکر و قدردانی کنم و حاضریم از تجربیات گرانسنگ ایشان استفاده کنیم.

هم چنین در این مراسم حسینی از همه همکاران و مدیران تشکر کرد و خواستار درخشش هرچه بیشتر منطقه 15 در شهر تهران شد. در پایان این مراسم هدایا و لوح تقدیر با آقای حسینی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار