فولادوند: در آزمون ورودی مدارس خاص تاکید برحفظ سلامت دانش آموزان است

تهران (پانا) - جلسه ستاد امتحانات و آزمون های ورودی مدارس خاص و المپیادها با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران جهت بررسی شرایط برگزاری آزمون های ورودی مدارس خاص در محل اداره کل شهر تهران برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: در آزمون ورودی مدارس خاص تاکید برحفظ سلامت دانش آموزان است

فولادوند گفت: سیاست ما در توزیع دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون های ورودی مدارس خاص قطعا سلامت آن هاست و باید بر توزیع متناسب بچه ها در میان حوزه ها نهایت دقت را داشته باشیم.
فولادوند با تاکید بر اینکه از محل برگزاری آزمون گرفته تا نحوه برگزاری آزمون در استان باید تمامی کارها بصورت قانونی پیش برود، گفت: باید اطمینان دهیم که این آزمون ها سخت تر از آزمون های نهایی است. همچنین حراست با تمام قوا در تمامی حوزه ها حضور داشته باشند.
وی افزود: جهت رفع نقص مدارک باید از پنج روز قبل از برگزاری آزمون اقدام شود تا در روز برگزاری آزمون زمینه هرنوع تخلف بسته شود.
در این نشست مقرر شد در صورت بروز مشکل، با فناوری مناطق تماس گرفته شود. همچنین چارت بکارگیری عوامل اجرایی منطقه و حوزه ها متعاقبا ارسال می شود و برای هر حوزه یک نفر حفاظت آزمون توسط حراست با صدور ابلاغ تعیین گردد تا طبق مقررات انجام وظیفه کنند. همچنین کسانیکه خارج از زمان ثبت نام برای این مهم اقدام کنند اجازه ورود به آزمون را ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار