مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران:

مهارت‌های  تشکیلاتی پیشتازان از طریق شبکه شاد آموزش داده می‌شود

تهران(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران گفت: دبیرخانه تولید محتوی در زمینه مهارتهای تشکیلاتی در سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران تأسیس شده و محتوای لازم برای ارائه در شبکه شاد در این دبیرخانه تولید می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌های  تشکیلاتی پیشتازان از طریق شبکه شاد آموزش داده می‌شود

ابوالحسن قلیزاده با بیان این مطلب تصریح کرد: شبکه شاد فرصت مناسبی فراهم نموده تا فعالیت‌های تربیتی و تشکیلاتی دانش‌آموزان استمرار یابد. دانش‌آموزان پیشتاز علاوه بر اینکه دروس رسمی خود را در شبکه شاد آموزش می‌بینند؛ مهارتهای تشکیلاتی رانیز یاد می‌گیرند.

او ادامه داد: برای ارائه مهارت‌های مورد نیاز پیشتازان در شبکه شاد مربیان و دانش‌آموزان فعال محتوای الکترونیکی را در قالب فیلم موشن گرافی و انیمیشن تولید می‌کنند و از آنجایی که مهارت‌هایی صفح جمع، گارد پرچم، مخابره و ... در قالب فعالیت های گروهی انجام می‌شود تولید محتوا در این مهارت‌ها نیز نیاز به مشارکت و حضور تعدادی از پیشتازان دارد و همچنین تولید فیلم‌های آموزشی این مهارت‌ها که جزئیات را به دقت نشان دهد نیاز به برنامه‌ریزی و نوشتن سناریوی خاص دارد که با حضور تعدادی از مدرسین و مربیان و دانش آموزان بیشتاز و گروه فیلمبرداری تخصصی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برخی از فیلم‌های آموزشی این مهارت‌ها تولید شده که امیدواریم مورد استقبال و استفاده مدرسین، مربیان و دانش‌آموزان بیشتاز قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار