برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهربا حضور معاون سیاسی ،انتظامی فرماندار ،رئیس اداره ورزش و جوانان،مسئولین ادارات و ارگانها و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهر

در این جلسه قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: سال 98 شش جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهربرگزار شد و افزود،اداره ورزش و جوانان با همت جوانان ورزشکار و هیئت های ورزشی در ماه مبارک رمضان و اقتدا به مولا علی (ع) کمک های مومنانه را در میان نیازمندان توزیع کرد.

او در ادامه بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان درتابستان 99 با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس می‌بایست به صورت مجازی برگزار شود.

آرمیان تأکید کرد: در راستای توجه به امر ترویج ازدواج در شهرستان اسلامشهر،اداره ورزش و جوانان نیز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل و بعد ازدواج و تأمین جهیزیه جوانان توسط خیرین ورزشکار اقدامات مهمی را انجام داده است.

در ادامه زرندی نماینده سازمان‌های مردم نهاد شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بر تبدیل تهدید به فرصت در شرایط کرونا ویروس تأکید کرد و گفت :با آموزش‌های لازم و رعایت قوانین می‌توان بخشی از کسب و کارهای آسیب دیده را در فضای مجازی وارد کرد .

علیرضا جعفری معاون سیاسی ،انتظامی فرماندار اسلامشهر نیز در جمع بندی مباحث جلسات اظهار کرد: هر کدام از مباحث اوقات فراغت تابستان 99،ازدواج جوانان و سایر موضوعات با توجه به شرایط امروز کشور و شهرستان نیاز به برگزاری جلسات متعدد دارد و پیشنهاد داد در زمینه کسب و کار مجازی کمیته‌ای در سطح شهرستان تشکیل و با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای نسبت به آموزش افراد در چارچوب قوانین اقدامات لازم اجرا گردد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار