مشکل واریز وجه پیش‌خرید محصولات ایران‌خودرو برطرف شد

در حالی که تعداد زیادی از مشتریان ایران‌خودرو در واریز وجه طرح‌های فروش‌فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله به مشکل خورده و موفق به واریز وجه نشده‌اند، ایران‌خودرو اعلام کرد که مشکل فوق مربوط به سیستم بانکی بوده که در این راستا هماهنگی‌های لازم با وزارت صمت و بانک‌مرکزی انجام شده و تازه‌ترین پیگیری‌ها حاکی است که مشکل برطرف شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مشکل واریز وجه پیش‌خرید محصولات ایران‌خودرو برطرف شد

تعداد زیادی از مشتریان ایران‌خودرو که در طرح‌های فروش اخیر این شرکت برنده قرعه‌کشی شده‌اند در تماس با ایسنا، از بروز مشکل در واریز وجه‌ شکایت داشتند.

بسیاری از مشتریان در رسته مشتریانی بوده‌اند که در لیست رزوی‌های فروش‌فوق‌العاده قرار داشته و تا ساعت ۱۶ روز گذشته(یک‌شنبه ۲۵ خردادماه) مهلت واریز وجه داشته‌اند. این مشتریان اغلب باتوجه به سقف ۵۰ میلیون تومانی واریز وجه در یک روز، مبلغ ۵۰ میلیون تومان اولیه را واریز و پرداخت الباقی را برای ۲۴ ساعت بعدی در نظر گرفته بودند، اما روز گذشته علیرغم تلاش‌های بسیار برای تکمیل‌وجه با مشکل روبه‌رو شده‌ و با پیام " کد ملی و شماره کارت مطابقت ندارد" مواجه شده بودند. این مشتریان کارت‌های مختلف، درگاه‌های مختلف و حتی درگاه‌هایی که سامانه امتا برای واریز وجه تعیین کرده بود را هم امتحان کردند اما گویا واریز وجه انجام نمی‌شد.

اقدامات این مشتریان از سوی نمایندگی‌های ایران‌خودرو نیز بی‌نتیجه مانده بود. در نهایت ساعت ۱۶ روز گذشته مهلت تکمیل‌وجه برای مشتریان رزروی منتخب طرح فروش‌فوق‌العاده تمام شد و این مشتریان در تکمیل وجه ناکام ماندند و به همین دلیل نگران از دست دادن خودرو خود شدند.

این در حالی است که پیام عدم تطابق کارت ملی و شماره بانک در حالی بوده است که مشتری با همان کارت روز شنبه (۲۴ خرداد) ۵۰ میلیون تومان اولیه را واریز کرده و مبلغ در حساب ایران‌خودرو نشسته است اما برای واریز الباقی مبلغ موفق به واریز نشده و خطا دریافت کرده‌اند.

از سوی دیگر روز شنبه (۲۴ خردادماه) مراسم قرعه‌کشی‌ طرح پیش‌فروش‌ یکساله ایران‌خودرو انجام و اسامی منتخبان مشخص شد. آنان از صبح روز یکشنبه (۲۵ خرداد) به مدت ۷۲ ساعت برای واریز وجه فرصت داشتند ولی با همین مشکل مواجه شدند. این مشتریان هم نگران هستند که نتوانند در مدت تعیین شده مبلغ را واریز کنند و خودرو را از دست بدهند؛ زیرا در صورت عدم واریز وجه در مقرر، به صورت اتوماتیک خودرو به مشتریان منتخب در لیست رزروی‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

در پیگیری این موضوع از ایران خودرو، این شرکت وجود این مشکل از روز گذشته (یکشنبه) را تایید و به ایسنا اعلام کرد که اختلال ایجاد شده مربوط به بانک بوده است . این شرکت افزود که مشکل با هماهنگی وزارت صمت و بانک مرکزی حل شده است؛ لذا مشتریان نگرانی از اتمام زمان ثبت‌نام و عدم واریز وجه نداشته باشند.

پیگیری‌های ایسنا برای اطلاع از جزئیات این موضوع در حال انجام است و به محض کسب اطلاعات تکمیلی، اخبار آن را منتشر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار