امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به صورت غیر حضوری بر گزار می‌شود

لرستان(پانا)-– رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان خبر داد به دلیل وضعیت گسترش بیماری کرونا در استان با هماهنگی سازمان مرکزی و مسوولان استانی امتحانات این دانشگاه بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات  دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به صورت غیر حضوری بر گزار می‌شود

به گزارش ایرنا، سیامک بهاروند گفت: با توجه به وضعیت حاکم بر استان در خصوص گسترش بیماری کرونا و اولویت سلامت دانشجویان و کارکنان این دانشگاه تلاش می شود امتحانات به‌صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی عنوان کرد: در این راستا مکاتباتی با استانداری و دانشگاه علوم پزشکی نیز انجام شده که در صورت موافقت امتحانات این دانشگاه، بصورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بهاروند با بیان اینکه تاکنون برگزاری امتحانات این دانشگاه یک هفته به تعویق افتاده است، ادامه داد: زمان آغاز امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی لرستان ۲۴ خرداد ماه جاری بود که با توجه به آمار بالای ابتلا به کرونا در استان این زمان به ۳۱ خرداد ماه موکول شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه با شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری کلاس دروس عملی این دانشگاه وجود نداشت، پس از امتحانات تئوری، کلاس دروس عملی برگزار و تلاش می شود که نیم‌سال دوم سال‌تحصیلی ۹۸-۹۹ تا پایان تیرماه به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار