کتابدار شیرازی برگزیده ملی پویش «هر کتابدار، یک کتابخوان»

شیراز (پانا) - محمدرضا ابراهیمی، کتابدار کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزیده ملی «پویش هر کتابدار، یک کتابخوان» شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کتابدار شیرازی برگزیده ملی پویش «هر کتابدار، یک کتابخوان»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، اسامی برگزیدگان ملی و استانی پویش «هر کتابدار، یک کتابخوان» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی اعلام شد که در این میان محمدرضا ابراهیمی کتابدار کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز با معرفی کتاب «رمان‌های کلیدی جهان» یکی از برگزیدگان ملی این پویش بود.

براساس داوری این پویش چهار جایزه سطح استانی این رقابت نیز به کتابداران فارس تعلق گرفت.

محمدرضا ابراهیمی در این بخش نیز با معرفی کتاب «خرد برای زندگی»، سحر اقبالی کتابدار کتابخانه عمومی «غلامحسین فرخنده» شهرستان داراب با معرفی کتاب «خواجه تاجدار» و محمدحسین بهرامی کشکولی کتابدار کتابخانه عمومی اباعبدالله الحسین شهرستان فیروزآباد با معرفی دو کتاب «بریده های کوچک ذهن» و «راز»، برگزیدگان سطح استانی این رقابت شدند.

پس از بررسی و داوری آثار ارسالی پویش «هر کتابدار، یک کتابخوان» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی، ۱۸۹ برگزیده ملی و استانی در این پویش معرفی شدند که ۲۴ اثر در بخش ملی و ۱۶۵ اثر نیز به عنوان برگزیدگان استانی هستند.

پویش «هر کتابدار، یک کتابخوان» با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد. در این پویش که کتابداران و سایر علاقه‌مندان با ارسال ویدئوهای کوتاه در پیام‌رسان سروش یک کتاب را به طور خلاصه معرفی و برای خواندن سایر علاقه‌مندان معرفی می‌کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار