مدیر کل اموزش و پرورش استان؛

ضرورت شایسته گزینی معلمان و مدیران

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با شایسته گزینی مدیران و معلمان می توانیم زمینه تقویت بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت را فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت شایسته گزینی معلمان و مدیران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در ششمین نشست مشترک شورای معاونان آموزش و پرورش و روسای ادارات مناطق با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان فرهنگی در سال گذشته اظهار کرد: نیروی انسانی از گنجینه های بی بدیل آموزش و پرورش هستند که نقش مهمی در اعتلای وطن اسلامی ایفا می کنند.

وی با اشاره به میراث غنی فرهنگی و تاریخی گیلانیان، بر لزوم مراقبت از داشته ها و تلاش برای احیا و نگهداشت آن تأکید کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش به نام گذاری سال 99 به « جهش تولید » توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز در کنار سایر نهادها و بخش های کشور باید با استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه خیران مدرسه ساز در این مسیر حرکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام پایه های مختلف تحصیلی بر لزوم دقت در هدایت تحصیلی دانش اموزان، توزیع متوازن دانش آموزی ، مهارت آموزی، ارتقای آموزش های هنرستانی تأکید کرد. جهان آرای با اشاره به ضرورت حساسیت مدیران و کارکنان نسبت به اموال عمومی خاطرنشان کرد: باید نسبت به املاکی که از طرف دولت به امانت در اختیار ماست حساس باشیم و نسبت به بهره گیری بهینه از آن اهتمام داشته باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت شایسته گزینی چه در مرحله استخدام معلمان و چه در انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: البته در هر تصمیم گیری درصدی از خطا و اشتباه محتمل است اما نباید با بی مبالاتی، ضریب خطا را در مجموعه افزایش دهیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان از همه روسا و رسانه ها خواست نسبت به انعکاس خدمات و تلاش های مجموعه نظام، دولت و وزارت آموزش و پرورش کوشا باشند.

میهمان ویژه جلسه روسای ادارات مناطق آموزش و پرورش استان گیلان علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بود که گزارشی از اقدامات مجموعه خود را در سال گذشته ارائه و از همراهی های بی شائبه خیّران مدرسه ساز استان گیلان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار