پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز

تهران (پانا) - مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت محمدعلی کشاورز، چهره ماندگار عرصه بازیگری، موجب تأثر و اندوه عمیق اینجانب شد. این بازیگر توانمند، یکی از ستاره های درخشان آسمان هنر این سرزمین بود. بازیگر متعهدی که هیچ گاه نام و یادش از ذهن و دل مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد. مرحوم محمدعلی کشاورز ازجمله بازیگرانی بود که بیشتر با سیما و سریال های تلویزیونی شناخته شد. بدون شک کمتر کسی است که سریال «پدر سالار» را دیده باشد و بازی او در نقش اسدالله را تحسین نکرده باشد.

سریال های «هزار دستان»، «سربداران»، «سلطان و شبان» و «گرگ ها» نیز از دیگر مجموعه های تلویزیونی بودند که این بازیگر با حضور خود به آن ها وزن هنری بیشتری بخشید.

هجرت این بازیگر بزرگ، یک خسارت برای فرهنگ و هنر ما و به ویژه رسانه ملی محسوب می شود. چرا که محمدعلی کشاورز از بازیگرانی بود که تا پایان عمر، متعهدانه و بی حاشیه زندگی و فعالیت کرد.

اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند والا مقام رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار