مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

مشاوران دغدغه اولیای دانش آموزان در خصوص راهنمایی تحصیلی را برطرف کنند

قزوین (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت مشاوران باید نقش کلیدی مشاوره را به نحوی اعمال کنند که دانش آموزان و اولیای محترم دغدغه ای برای آینده تحصیلی و شغلی فرزندان خود نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مشاوران دغدغه اولیای دانش آموزان در خصوص راهنمایی تحصیلی را برطرف کنند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، آیین افتتاح مرکز مشاوره ناحیه یک با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حسنعلی اصغری در مراسم افتتاح مرکز مشاوره ناحیه یک تاکید کرد: موفقیت در فعالیت های مشاوره نیازمند تعهد و دانش لازم است و همچنین باید زمینه و شرایط مطلوب در مراکز مشاوره به منظور حضور با آرامش و امنیت خاطر مراجعین فراهم شود.
اصغری افزود: باید کارکردهای حوزه تخصصی وظایف خود را به خوبی بشناسیم و به تمامی مسئولیت های خود به نحو شایسته ای عمل کنیم و مشاوران باید در ایجاد فضای مناسب روحی و روانی لازم تلاش کنند.

وی با اشاره به گستردگی حوزه مشاوره گفت: با توجه به تنوع و تعدد مسائل و آسیب های اجتماعی باید همکاران مشاوره ما در همه زمینه ها تخصص و توانایی های خود را بالا ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: نقش راهنمایی و هدایت تحصیلی موضوع با اهمیتی است که مشاوران باید نقش کلیدی مشاوره را به نحوی اعمال کنند که دانش آموزان و اولیای محترم دغدغه ای برای آینده تحصیلی و شغلی فرزندان خود نداشته باشند و همچنین ما در ارائه نقش ها و وظایف خود در محیط کار باید بتوانیم یادگیرنده باشیم و دانسته های خود را بالا ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار