انتشار همزمان چهار اثر از حامد حاجی زاده در کشورهای همسایه

تهران (پانا) - چهار کتاب حامد حاجی زاده شاعر و نویسنده کاشانی توسط نشر هنر نو منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انتشار همزمان چهار اثر از حامد حاجی زاده در کشورهای همسایه

حامد حاجی زاده سال ۱۳۵۷ در کاشان به دنیا آمد. او تحصیلکرده کارشناسی ارشد رشته مدیریت است و سال های زیادی است که بصورت جدی در عرصه ادبیات حضور دارد. نکته مهم این است که با رایزنی با رایزنی انتشارات هنرنو با ناشران خارجی برخی آثار این چهار گانه ‌در کشورهای همسایه همچون روسیه ، عراق و تاجیکستان هم در حال انتشار است.

عروس وردیه
رمان «عروس وردیه» یکی از چهار گانه های حامد حاجی زاده است. این رمان داستان مرارت‌های زنی به نام اسما را روایت می‌کند که نمونه‌ای از هزاران نفری است که بدون اراده گرفتار شرایطی دور از باور می‌شوند. بارداری ناخواسته در شرایطی بغرنج و چندین مشکل بزرگ دیگر که همزمان او را به چالش می‌کشند روایت داستان را شکل می‌دهد؛ درحالی‌که دردسرهای اسما را همسری به اسم سارو به دوش می کشد که تجربه زیادی در مدیریت یک زندگی پر از چالش را ندارد. آدم‌های هرزه، فامیل‌های خودخواه، اسارت، سیاستمداران نادرست و تاجران بدکار سرنوشت اسما را در این رمان رقم می‌زنند. رمان «عروس وردیه» در ۲۴۰ صفحه و به قیمت ۶۰ هزار تومان از سوی انتشارات هنرنو به چاپ رسیده است. کتاب "عروس وردیه " در کشورهای روسیه و عراق هم در حال انتشار است.

شکار در مذارکره

«شکار در مذاکره» یکی دیگر از آثار حامد حاجی زاده است که از داستان های به هم پیوسته تشکیل شده است.فصل های فرد و زوج این کتاب هر کدام داستان جداگانه ای را روایت می کنند اما در نهایت ده فصل این کتاب یک اثر به هم پیوسته را شکل می دهند.داستان های این کتاب ماجرای جنگل و حیواناتی است که در موقعیت های حیاتی در کنار هم می نشینند و بابت شرایط یا مشکلات خاص تصمیم می گیرند .آنها نماد آدم هایی هستند که باید تصمیم های درست و به موقعی بگیرند.یکی رهبر می شود ،یکی وزیر و دیگری مخالف .تصمیم آنها در این داستان سرنوشت جنگل ،حیوانات و آدمک ها را رقم می زند.در ماجرتای کلی داستان ها به سمتی پیش می روند که به هم متصلند اما هر کدام به تنهایی هم اغاز و پایانی دارند و روایتی مستقل. «شکار در مذاکره» با 143 صفحه و تیراژ 1000 نسخه و قیمت 51 هزار تومان توسط نشر هنر نو منتشر شده است.

پنجره طبقه چهارم
«پنجره طبقه چهارم» عنوان رمانی است از چهارگانه های این نویسنده که در شش فصل نوشته شده و داستان مردی را روایت می کند که که در تنگنای عاطفی قرار گرفته اصغر آقا شخصیت اول داستان ساده دل است از فرصت رها شدن از یک زندگی تلخ و روز مره می خواهد استفاده کند و در ادامه ماجراهایی اتفاق می افتد که خواننده را ترغیب می کند تا قصه را ادامه دهد.
«پنجره طبقه چهارم» با 230 صفحه و تیراژ 1000 نسخه و قیمت 60 هزار تومان توسط انتشارات هنر نو منتشر شده است.
کتاب «پنجره طبقه چهارم» همزمان با انتشارش در ایران در کشور تاجیکستان هم در حال انتشار است.

حکم پاییز

کتاب آخر این چهار گانه مجموعه شعری است با عنوان حکم پاییز. حاجی زاده در این اثر شعرهایش را در پنج فصل تدوین کرده است که چهار فصل اول این کتاب را شعرهای نیمایی و سپید تشکیل می دهند و فصل پنجم را شعرهای کلاسیک.حاجی زاده در این شعرها ساده اما عمیق به زندگی نگاه می کند و طبیعت در آثارش جاگاه قابل توجهی دارد.شاعر با انتشار آثار کلاسیکش نشان داده تجربه های فراوانی را پشت سر گذاشته است. مجموعه شعر «حکم پاییز» در 184 صفحه و تیراژ1000 نسخه و با قیمت 51 هزار تومان توسط نشر هنر نو منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار