نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد:

آموزش و پرورش ظرفیت گسترده‌ای در زمینه های تقویت روحیه معنوی دانش آموزان دارد

یاسوج( پانا) - نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در نشست مشترک حوزه های علمیه وآموزش و پرورش عنوان کرد آموزش و پرورش ظرفیت گسترده‌ای برای کار و تلاش در زمینه های تقویت روحیه معنوی دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ظرفیت گسترده‌ای در زمینه های تقویت روحیه معنوی دانش آموزان دارد

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست مشترک حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: معنویت بخشی، رشد و بالندگی اعتقادی و اخلاقی، تربیت نفوس به‌ویژه همراهی جوانان و نوجوانان از وظایف مهم و مشترک حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: پیشرفت در عرصه های مختلف اخلاقی، معنوی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در مدارس مستلزم رشد و بالندگی و پویایی در آموزش وپرورش است.

حسینی گفت: امروزه دشمنان بیشترین تلاش خود را برای انحراف نسل جوان و نوجوان انجام می دهند و باید مخاطبان با بصیرت کافی مقابله کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: براساس تفاهم نامه کمیته همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش امسال ۵ب رنامه با۲۰ فعالیت در استان اجرا می شود.

هادی زارع پور افزود: هم اکنون یک ونیم درصد دانش آموزان استان در متوسطه اول و دوم در رشته معارف در مدارس وابسته به مدرسه عالی شهید مطهری مشغول به تحصیل هستند.

او گفت: امسال 434 نفر از اولیاء دانش آموزان در برنامه توانمندسازی ویژه حجاب و عفاف شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار