ورود کارمندان و مراجعان بدون ماسک به بانک ها و ادارات ممنوع است

بوشهر(پانا)-استاندار بوشهر اعلام کرد بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که بدون ماسک باشند به بانک ها و ادارات جلوگیری به عمل آمده و هیج خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ورود کارمندان و مراجعان بدون ماسک به بانک ها و ادارات ممنوع است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر اظهار کرد: در استان مراجعه به بانک ها و ادارات بدون ماسک ممنوع است و کارمندان هم حتما باید با ماسک در محل کار خود حضور یابند.
وی با بیان اینکه مدیران بانکی و اجرایی با کسانی که مصوبه فوق را رعایت نکنند برخورد داشته باشند، افزود: اگر نتیجه آزمایش کرونای کارمندی مثبت اعلام شود و این موضوع را کتمان کند، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، فرد مذکور متخلف محسوب شده و شدیدترین مجازات نظام اداری در حق وی اعمال خواهد شد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه وضعیت آمار موارد مثبت کرونا در استان نگران کننده است، بیان کرد: با توجه به اینکه سیستم بانکی بعد از کادر درمان بیشترین درگیری با بیماری کرونا دارند، جلسه امروز ستاد استانی کرونا ویژه بانکها بوده و همکاری بانکها و مردم با هم به روند مقابله با کرونا کمک شایانی خواهد کرد.
گراوند تاکید کرد: در استان، کارمندان و مراجعان به بانک ها و ادارات استانی و شهرستانی باید با ماسک حضور پیدا کنند و اگر مراجعه کننده ای بدون ماسک به بانک یا ادارات مراجعه کند، بانک یا اداره مربوطه حق ارائه هیچ خدمتی را به فرد مذکور ندارد.
وی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانکها توسط مردم افزود: اکیپ های بازرسی از ادارات و بانک ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران تشکیل شده و حوزه اداری، بانکی و بازار را به صورت سختگیرانه نظارت کنند.
استاندار بوشهر ادامه داد: بانک های استان از دریافت اقساط به صورت حضوری خودداری کرده و همه اقساط به صورت غیر حضوری پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار