معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

اولین دوره انتخاب فصلى پاکبان نمونه شهر تهران، مردادماه امسال برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به برگزاری همایش بزرگ همیاران کاپ(کاهش پسماند) گفت در فاز نخست این همایش از پاکبانان نمونه به عنوان سفیران و همیاران کاپ تقدیر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره انتخاب فصلى پاکبان نمونه شهر تهران، مردادماه امسال برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، نرگس رجایی با اعلام این مطلب گفت: سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در نظر دارد در قالب پویش «شهر بدون پاکبان» و با توجه به برنامه های اجرایی پیش بینى شده براى همایش بزرگ همیاران کاپ، در هر فصل یک روز را به تجلیل و تقدیر از پاکبانان زحمت کش شهرداری تهران اختصاص دهد.
وى اضافه کرد: پاکبانان نمونه در دو سطح انتخاب مردمی و گزینش از سوی شهرداری های مناطق22 گانه و برمبنای شاخص ها و معیارهای تعیین شده، انتخاب می شوند.
رجایی با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند کار و تلاش در فرهنگی ایرانی- اسلامی و ضرورت تقدیر از تلاش صادقانه همه کارگران و زحمتکشان گفت: پاکبان ها عهده دار یکی از حساس‌ترین مشاغل در کشور هستند که بی شک نبود آن ها از جنبه های مختلف نظیر جلوه های بصری شهر و سلامت جامعه می تواند مخاطره آمیز باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اضافه کرد: حتی در شرایط فعلی و اپیدمی کوید-19 نیز با اینکه حفظ سلامت خود و خانواده از اولویت های اصلی تمامی شهروندان است، پاکبان ها در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند اما به دلیل فعالیت شبانه شان، کمتر مورد توجه افراد و حتی رسانه ها قرار گرفته اند.
وی تاکید کرد: در این میان ضروری است برای تقدیر از زحمات پاکبان های شهر و حساس کردن جامعه نسبت به فعالیت دشوار و از خودگذشتگی آن ها و همچنین تقویت حس همیاری در بین افراد جامعه، علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری ویژه این قشر زحمت کش، نسبت به معرفی پاکبان های نمونه به رسانه ها و جامعه اقدام شود.
رجایی در خاتمه گفت: همایش «شب تجلیل از پاکبانان شهر تهران» در 25 مردادماه امسال براى اولین بار با حضور مسئولان و هنرمندان جهت تقدیر از پاکبانان نمونه، در قالب ویژه برنامه هاى مخصوص آن شب برگزار خواهد شد و شهروندان نیز می توانند بر اساس فراخوان اعلامی از سوی این سازمان در جهت انتخاب بهتر و در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به معرفی پاکبانان نمونه مردمی اقدام کنند.
لازم به ذکر است آخرین مهلت این فراخوان ٣١ تیرماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار