ساخت 128 کلاس درس در شهرستان ملارد تا پایان سال 1399

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از اجرای 15پروژه عمرانی در حوزه توسعه فضای آموزشی و ساخت 128باب کلاس درس تا پایان سال 1399 در شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 128 کلاس درس در شهرستان ملارد تا پایان سال 1399

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و به نقل از ملارد، جمعی از مسئولین و خیرین مدرسه ساز از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان بازدید کرده و در جریان روند آماده‌سازی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، به اجرای 15 پروژه عمرانی در این شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: در حوزه توسعه فضای آموزشی در شهرستان ملارد 15پروژه عمرانی در حال اجراست که تا پایان سال99، تعداد 128باب کلاس درس ساخته و آماده بهره‌برداری می‌شود.

او افزود: این پروژه ها شامل 6پروژه دولتی، 2پروژه خیرساز و 7پروژه مشارکتی است که با نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران در حال ساخت هستند.

این مقام مسئول به مهاجرپذیر بودن شهرستان ملارد و افزایش جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: با ساخت این مدارس بخشی از تراکم دانش‌آموزی در این شهرستان جبران خواهد شد اما همچنان با توجه به جمعیت 81هزار نفری دانش‌آموزی این شهرستان نیاز به کلاس های بیشتر در مارلیک و سرآسیاب وجود دارد.

در این بازدید حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد، حجت‌الاسلام حسینی نوری امام جمعه، طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولین و خیرین مدرسه‌ساز حضور داشتند و از 5 پروژه عمرانی آموزش و پرورش بازدید کرده و در جریان روند آماده‌سازی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار