جذب 700 معلم برای پایه اول در شهر بیرجند

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهربیرجند اعلام کرد از بین 4 هزار و 500 آموزگار دوره ابتدایی پس از ارزیابی، 700 نفر به عنوان معلم تخصصی پایه اول جذب می شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب 700 معلم برای پایه اول در شهر بیرجند

محمد حسین یکه خانی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اظهار کرد: معلمان شهرستان در کنار سایر جامعه فرهنگی استان با تلاش جهادی تهدید کرونا ویروس را به فرصتی برای توسعه عدالت آموزشی تبدیل کردند.

او، ضمن تشکر از سربازان خط مقدم جبهه سلامت استان، تصریح کرد: فداکاری و مجاهدت های کادر درمانی حوزه بهداشت و درمان که با تمام توان در حال خدمت رسانی به همنوعان خود هستند و در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند ارزشمند، ستودنی و در نوع خود بی نظیر است.

دبیر شورای آموزش و پرورش مرکز استان؛ با تشریح فعالیت خستگی ناپذیر معلمین در زمینه استمرار فعالیت های آموزشی در دوره کرونا، خاطر نشان کرد: استمرار فعالیت آموزشی در دوران کرونایی توسط معلمان حاکی از مسئولیت‌پذیری این قشر و متعهد بودن آن‌ها به وظایف تربیتی‌شان است.

یکه خانی با اشاره به فعالیت 18 آموزشگاه هیأت امنایی در این شهرستان افزود: از این تعداد 14 آموزشگاه دارای مجوز فعالیت موقت و 4 آموزشگاه نیز مجوز فعالیت دائم دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار