رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان خبر داد:

آغاز سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی از اواخر تیرماه

زنجان (پانا) - اولین جلسه هماهنگی اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی از اواخر تیرماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با تشریح اجرای طرح مذکور اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی دانش آموزان بدو ورود به دبستان از لحاظ آمادگی تحصیلی، شنوایی، بینایی،جسمی - حرکتی اندازه گیری های قد، وزن، توده بدنی و مراقبت های بهداشتی در دو مرحله اولیه و تخصصی می باشد.

باغبانی افزود: برنامه سنجش دانش اموزان برای ورود به دبستان از سال 1373 آغاز شده و یک برنامه ملی با هدف سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان به بیان انتظارات این مجموعه از دستگاه های بهزیستی،علوم پزشکی،و صدا و سیما پرداخت و از همیاری و همکاری آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شرایط کرونا، سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی از اواخر تیر و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در 15 پایگاه سنجش(6 پایگاه ثابت و 9 پایگاه سیار)در سطح استان آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار